اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی آبان ماه

بارش باران طراوت خاصی به اردبیل بخشید

در روزهای پایانی دومین ماه پاییز بارش باران در اکثر نقاط استان اردبیل حال و هوای خاص و طراوتی ویژه به طبیعت اردبیل بخشید.

بارش باران طراوت خاصی به اردبیل بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش باران که با شدت بیشتر از صبح امروز در اکثر شهرهای استان اردبیل آغاز شده به کاهش دمای هوا منجر شد به طوری که در برخی مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور احتمال ریزش برف پاییزی وجود دارد.

بیشترین بارش باران که از شهرهای نمین، اردبیل و سرعین گزارش شده همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد و این بارش‌های پاییزی کشاورزان و زارعان مناطق مختلف استان اردبیل را خوشحال کرده تا یک سال زراعی خوبی را به انتظار بنشینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل با ورود یک سامانه بارشی امروز و فردا بارش‌ها در اغلب مناطق استان اردبیل ادامه دارد و دمای هوا تا 12 درجه کاهش می‌یابد به طوری که احتمال ریزش برف در برخی مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور وجود دارد.

بر همین اساس از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور اغلب مناطق تحت تاثیر قرار می‌گیرند که اثرات آن از روز سه‌شنبه در استان اردبیل پدیدار می‌شود به طوری که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته شهرهای خلخال و کوثر سپس مرکز استان و همچنین شهرهای شمالی تحت تاثیر این سامانه قرار گرفته و بارش‌ها با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند به طوری که دمای هوا نیز به شدت کاهش می‌یابد.

اما با تغییرات جوی و بارش‌هایی که در اغلب نقاط استان اردبیل آغاز شده پلیس راه اعلام کرد رانندگان و مسافران گذری باید با مراقبت بیشتر در جاده‌ها تردد کنند چرا که اغلب جاده‌های استان لغزنده بوده و در برخی از گردنه‌‌ها مه غلیظ مانع تردد سهل و راحت خودروهای عبوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پلیس راه استان اردبیل اعلام کرد اکیپ‌ها و گشت‌های پلیس راه به همراه مجموعه پر تلاش راهداری سعی می‌کنند تا محورهای مواصلاتی برای عبور و مرور خودروها باز باشد تا ترددها به راحتی و با کمترین آسیب انجام شود.

انتهای پیام/62007/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول