اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد

بارش پراکنده باران در تاسوعا و عاشورای حسینی در مازندران

هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران در عاشورا و تاسوعا حسینی را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی کرد.

بارش پراکنده باران در تاسوعا و عاشورای حسینی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران بر اساس آخرین نقشــه‌های پیش‌یــابی هـواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران در روز سه‌شنبه نیمه‌ابری تا ابری در برخی مناطق همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد همراه است.

سازمان هواشناسی مازندران وضعیت دریا را نسبتا مواج و سمت باد را شمال‌شرقی تا غرب و سرعت باد را سه تا متر بر ثانیه اعلام کرد.

سازمان هواشناسی مازندران اعلام کرد: دمــــای هـوای امروز ساری بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 20 درجه سـلسیوس و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز بدون تغییر نسبت به شب گذشته به 14 درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

سازمان هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران در روز چهارشنبه را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد اعلام کرد.

هواشناسی مازندران با اعلام اینکه در روز پنج‌شنبه تغییر چندانی در وضعیت جوی استان مازندران مشاهده نمی‌شود، هوای مازندران را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و از اواخر روز با کاهش ناپایداری و ابر پیش‌بینی کرد.

پیش‌بینی هواشناسی مازندران نشان دهنده ناپایداری هوای مازندران در روز جمعه و برخی اوقات هوای مازندران صاف تا نیمه‌ابری از اواخر وقت با افزایش ابر در غرب استان همراه با بارش پراکنده باران همراه است.

سازمان هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران در روز شنبه را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/86004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول