اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی گیلان خبر داد

راه‌اندازی دفتر جذب گردشگر سلامت در آستارا

معاون گردشگری سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از راه‌اندازی دو دفتر نمایندگی اطلاع‌رسانی و جذب گردشگر سلامت در آستارا خبر داد.

راه‌اندازی دفتر جذب گردشگر سلامت در آستارا

فردین پورهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به توانمندی‌های گیلان در جذب گردشگر سلامت اظهار کرد: گردشگری سلامت با محوریت گردشگر درمانی در استان پیگیری می‌شود.

وی تجهیزات بیمارستانی، درمانی و بهداشتی گیلان را دارای رتبه خوب و قابل قبولی در ایران و کشورهای حاشیه خزر عنوان کرد و افزود: گیلان از منابع انسانی پزشکی متخصص و فوق متخصص برخوردار است.

پورهادی با بیان اینکه تفاهمنامه گردشگری سلامت بین سازمان میراث فرهنگی و وزارت بهداشت و درمان در حال انعقاد است، تصریح کرد: میراث فرهنگی گیلان برنامه‌های مشترکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های بخش خصوصی استان انجام داده است.

معاون گردشگری سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از راه‌اندازی دو دفتر نمایندگی اطلاع‌رسانی و جذب گردشگر سلامت با محوریت درمان پزشکی در شهرستان آستارا خبر داد و بیان کرد: دفاتر مذکور فرآیند انتقال گردشگران سلامت به بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی مراکز درمانی گیلان را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر تخصصی کردن تورهای گردشگری، خاطرنشان کرد: گردشگری تخصصی بیشترین درآمد ارزی را برای کشور به همراه دارد.

پورهادی توسعه گردشگری سلامت را نیازمند مدیریت یکپارچه توسط دستگاه‌های مختلف ذکر کرد و یادآور شد: اقدام‌های اولیه در گیلان انجام شده و باید فعالیت‌های بیشتری در زمینه گردشگری سلامت انجام شود.

معاون گردشگری سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، ورود گردشگر خارجی را صادرات نامحسوس خواند و اظهار کرد: گردشگر خارجی با ورود به کشور بدون اینکه کالا را از طریق مرزها ترانزیت کنیم، از کالای تولید داخل استفاده می‌کند.

وی ارائه خدمات پزشکی و سلامت به گردشگران خارجی را در راستای فروش کالا و ارزی‌آوری برای کشور عنوان کرد و گفت: صادرات و ارزآوری در گردشگری سلامت به صورت نامحسوس است و دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول