اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار جنوب:

دفاع از دین را باید از حضرت زینب ‌(س) آموخت

امام جمعه رودبار جنوب گفت: دفاع از دین را باید از حضرت زینب ‌(س) آموخت.

دفاع از دین را باید از حضرت زینب ‌(س) آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه رودبار، اظهار داشت: اگر با دقت به زندگی و حیات انبیاء و اولیای الهی توجه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که همه آن بزرگواران یک هدف مهم که همان تشکیل حکومت اسلامی بوده را دنبال می‌کردند.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت اسلامی دارای فوائدی است که می‌ارزد، به خاطر آن انسان جان خود را در این راه فدا کند، همانطور که امام حسین (ع)  برای این امر مهم جان خود را تقدیم کردند.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: حکومت اسلامی می‌تواند خدمات فراوانی به جامعه ارائه کند. با تشکیل حکومت اسلامی مردم به سوی ارزش‌های معنوی سوق داده می‌شوند، عدالت اسلامی گسترش می‌یابد با ستمگران مبازره کرده و از مظلومین دفاع می‌کند که نمونه بارز آن استقرار حکومت اسلامی در تاریخ توسط پیامبر (ص) در مدینه بوده است.

گروهی خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای اینکه این امر مهم تحقق پیدا کند مومنان را ملزم و مکلف می‌کند که از خداوند و رسولش و اولیای الهی اطاعت و فرمان‌برداری بشود.

وی بیان داشت: امام باقر(ع) فرمودند‌ « نماز، زکات‌، روزه، حج و  ولایت ‌پایه‌های اسلام هستند که در میان آن‌ها ولایت افضل‌تر و بالاتر است زیرا تشکیل دهنده حکومت اسلامی و کلید تمام این‌ها است».

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: با تشکیل حکومت اسلامی می‌شود مزه عدالت را چشید و فقرا به حقوقشان می‌رسند زیرا حکومت اسلامی مدافع مظلومان و فقرا است.

گروهی ابراز داشت: یکی از وظایف مهم شیعیان در قبال اهل بیت حمایت و دفاع از آن بزرگواران است که در حقیقت دفاع از دین است دفاع از دین را باید از حضرت زینب ‌(س) یاد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: امروز ما در دنیا عزیز هستیم و این عزت را به خاطر الگو گرفتن از امام حسین (ع) داریم و شاهد هستیم که تیم مذاکره کننده ما حاضر نمی‌شود با خواسته‌های نامعقول گروه 1+5 کنار بیاید‌، همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند «هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرده است ضربه خورده است» نباید به ظلم و ظالم اعتماد کرد و یکی از مصادیق ظلم امروز دولت‌های آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/2655/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول