اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل:

اهانت به حرم حضرت زینب (س) نابخردی یزیدیان روزگار است

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: حمله به حرم حضرت زینب (س) و انتقام از شیعیان اوج نابخردی یزیدیان روزگار و ابلیس‌صفتان وهابی است.

اهانت به حرم حضرت زینب (س) نابخردی یزیدیان روزگار است

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این‌که امروز با خمپاره و برخی ابزارهای جنگی به حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه حمله می‌کنند این نشان کج‌اندیشی سلفی‌ها و وهابی‌هاست که با هدایت استکبار جهانی در ایام عزاداری حسینی قصد فرافکنی برخی از موضوعات و مسائل را دارند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در این ایام با حزن و اندوه، نهایت نفرت و بیزاری خود را از این ایادی استکبار نشان داده و با اوج عشق و ارادت به ساحت سید‌الشهدا (ع) و اهل‌بیت (ع) به دنیا ثابت کردند که حرارت عشق حسین در دل‌هاست و این عشق جاودانه می‌ماند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل به توطئه صهیونیستی و استکباری غرب در منطقه سوریه و تعرض به حرم ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و افزود: همه این اقدامات نشات گرفته از عصبانیت ملحدان روزگار است که به هر وسیله‌ای می‌خواهند اعتقادات و ارزش‌های دینی ملت را دچار انحراف کنند در حالی که ملت ایران در روز تاسوعا با الهام از علمدار کربلا در فریادی رسا اعلام کردند که عباس‌گونه در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند و به دشمن اجازه کوچکترین اهانتی را نمی‌دهند.

نوروزی به کینه تاریخی ایادی کفر از اسلام و پیام عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: امروز شیعه و سنی در یک وحدت و همدلی واقعی اوج وفاداری خود را به حقیقت اسلام و پیام عاشورا نشان داده‌اند و دنیا نیز متوجه محتوای غنی فرهنگ محرم و عاشورا شده است و قصد ضربه زدن به گنجینه ارزشمند معارف حسینی و ایستادگی ابوالفضلی ملت ایران و بسیاری از آزادیخواهان دنیا را دارد تا در این راه ملت ایران را خسته و ناامید جلوه دهد.

وی با بیان این‌که ملت ایران ذره‌ای از اصول خود عقب‌نشینی نکرده و تنازل نخواهد کرد، گفت: مردم ایران با وجود تهدیدها و تحریم‌های 34 ساله یزیدیان روزگار هرگز اجازه نداده است دشمن فضای حرکتی و مانوری پیدا کند یا بخواهد این ملت را تضعیف کند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل در پایان همه عزاداران حسینی را به حضور باشکوه در آیین نماز ظهر عاشورا فراخواند و گفت: همه ملت به خوبی می‌دانند که دشمنان اسلام از چنین اصولی واهمه دارند و هرگز با آن میانه خوبی ندارند.

انتهای پیام/62003/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول