اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلیلی در گفت‌وگو با فارس:

3 بانوی قمی به لیگ گلف بانوان کشور اعزام شدند

نایب رئیس هیئت گلف استان قم از اعزام تیم سه نفره بانوان هیئت قم به پیکارهای لیگ گلف بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

3 بانوی قمی به لیگ گلف بانوان کشور اعزام شدند

حمید جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از اینکه پیکارهای گلف قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان توسط فدراسیون گلف برنامه‌ریزی و برگزار شد و البته تیم‌های برتر خود را شناخت، مسابقات لیگ این رشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رهاورد گلف‌بازان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش آقایان کسب مقام سومی بود و در مجموع عملکرد بسیار خوبی را از تیم هیئت گلف قم شاهد بودیم و این عنوان در حضور تیم‌های مطرح گلف کشور به دست آمد که بسیار ارزنده است.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: حالا قرار است بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان و به میزبانی تهران، دوره جدید پیکارهای لیگ گلف قهرمانی بانوان کشور برگزار شود، لیگی که در آن 11 تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

وی در ادامه به نحوه برگزاری پیکارهای فصل جدید لیگ گلف بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: قرار است این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت به انجام برسد ولی برگزاری آن به صورت متمرکز انجام می‌شود تا در نهایت قهرمان این دوره شناسایی شود.

جلیلی اضافه کرد: ترتیب تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ گلف بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور، دیدارهای دور رفت خود را از روز شنبه بیست و پنجم آبان ماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب شهر تهران برگزار می‌کنند.

وی یاد آور شد: طبق هماهنگی‌های انجام شده میان مسئولین فدراسیون گلف و نمایندگان و مسئولین تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها، مقرر شد مسابقات لیگ گلف در بخش بانوان با حضور 11 تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار شود در حالی که تیم بانوان هیئت گلف قم با ترکیب خانم‌ها زهرا زارعی، زینب کردفلاحت و فاطمه مجیدی در این مرحله حضور می‌یابد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم ابراز داشت: بر همین اساس روزهای شنبه و یکشنبه بانوان گلف‌باز به مدت دو روز تمرینات لازم را برای کسب آمادگی مورد نظر خود انجام می‌دهند و از دوشنبه تا چهارشنبه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی همچنین به تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: هیئت گلف استان‌های قم، لرستان (الف) و (ب)، زنجان، تهران، خوزستان، اصفهان، کرمان، خراسان رضوی، البرز و نمین سرامیک اردبیل تیم‌های حاضر در مسابقات امسال لیگ گلف بانوان قهرمانی کشور را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول