اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموییان خبر داد

برگزاری دوره دانش‌افزایی مربیان پینگ‌پنگ قم

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برگزاری دوره دانش‌افزایی ویژه مربیان این رشته ورزشی در شهر مقدس قم خبر داد.

برگزاری دوره دانش‌افزایی مربیان پینگ‌پنگ قم

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: دلیل این‌که پینگ‌پنگ قم در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را در پیش گرفته به خاطر توجه ویژه‌ای است که هیئت پینگ‌پنگ به موضوع مهم آموزش نشان داده است.

وی ادامه داد: ما اکنون در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از مربیان با دانشی برخوردار هستیم که در هر 2 بخش دختران و پسران برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در قم تلاش می‌کنند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: ما وقتی مقوله مهمی را با عنوان سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه به منظور رشد و پیشرفت پینگ‌پنگ قم سرلوحه کار قرار داده‌ایم بنابراین باید از ابزار و امکانات آن و همچنین دانش روز پینگ‌پنگ نیز برخوردار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل مربیان فعال در پینگ‌پنگ قم اعم از آقایان و بانوان با شرکت در دوره‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ارتقای دانش این رشته ورزشی از علومی که امروز موجب تحول در کشورهای صاحب پینگ‌پنگ دنیا شده، برخوردار می‌شوند و حین آموزش در اختیار پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی مختلف قرار می‌دهند و این‌گونه می‌شود که در پینگ‌پنگ پیشرفت می‌کنیم.

عموییان تصریح کرد: نتیجه توجه به امر آموزش این شده است که امروز می‌بینیم پینگ‌پنگ قم در تمام رده‌های سنی در مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ دختران و پسران کشور حضور می‌یابد و موفق به کسب عنوان می‌شود ضمن این‌که در بیشتر سطوح سنی لیگ‌های پینگ‌پنگ کشور نیز حاضر هستیم.

وی با اشاره به نحوه برگزاری دوره مربیگری پینگ‌پنگ در قم عنوان کرد: هیئت پینگ‌پنگ استان قم برای بالا بردن سطح دانش مربیان و آشنایی با شیوه‌های جدید تمرین، دوره مربیگری این رشته در سطح درجه سه را ویژه مربیان بخش آقایان برگزار کرد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم در پایان با ابراز رضایت از استقبال مربیان شرکت‌کننده و همچنین سطح برگزاری دوره از نظر کمی و کیفی اظهار داشت: مسئولیت تدریس برای شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی را شیشه‌گرها، مدرس فدراسیون پینگ‌پنگ و سرمربی تیم ملی کشورمان برعهده داشت و این دوره در سالن تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول