اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموئیان در گفت‌وگو با فارس:

مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ دختران کشور در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: روزهای پایانی هفته جاری رقابت‌های پینگ پنگ لیگ باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان کشور در بخش دختران به میزبانی قم برگزار می‌شود.

مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ دختران کشور در قم برگزار می‌شود

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از فعالیت‌های مختلفی که در طول هفت ماه گذشته در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی داشته‌ایم، فدراسیون پینگ پنگ کشورمان برگزاری دو مسابقه مهم دیگر را به قم واگذار کرده است و این هفته پذیرای پینگ پنگ‌بازان آینده‌دار کشور خواهیم بود.

وی بیان داشت: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی لیگ باشگاه‌های دختران کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم در سالن ورزشی پینگ پنگ شهید امجدی برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: با توجه به بررسی دقیق انجام شده بر روی تقویم فدراسیون پینگ پنگ و همچنین برنامه‌ریزی کاملی که در هیئت پینگ پنگ قم انجام داده‌ایم، تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم در این رقابت‌ها حضوری موفق داشته باشیم و یکی از مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: قم در پینگ پنگ استعدادهای بسیار خوبی دارد و بازیکنان توانمندی در تمام رده‌های سنی فعالیت می‌کنند، بخش بانوان نیز توانسته گام‌های خوبی در مسیر رشد و پیشرفت این رشته ورزشی بردارد و به همین خاطر دختران و پسران پینگ پنگ‌باز قم در تمام رقابت‌های کشوری حضور دارند.

عموئیان ابراز داشت: در حالی که در شهریور ماه رقابت‌های پینگ پنگ پسران خردسال کشور را میزبانی کردیم و سیدمحمد معین منتظری توانست مقام سوم کشور را به دست آورد؛ 114 پینگ پنگ باز از 25 استان کشور به قم آمدند و تیم‌ها از میزبانی قم راضی بودند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم اضافه کرد: در هر دو بخش دختران و پسران استان بازیکنان آماده حضور دارند و پیش‌بینی ما این است که با تمرینات بسیار خوبی که مربیان هر دو بخش در نظر می‌گیرند، نتایج خوبی از این مسابقات عاید تیم‌های قم شود.

وی در پایان به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات در بخش دختران روزهای اول و دوم آبان ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها تا فردا در قم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول