اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموییان در گفت‌وگو با فارس:

دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در لیگ کشور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از درخشش دختران پینگ‌پنگ‌باز قمی در مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.

دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در لیگ کشور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سه نماینده هیئت تنیس روی میز استان قم با درخششی خیره‌کننده موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و سومی مشترک در پیکارهای لیگ برتر تنیس روی میز قهرمانی دختران نونهال و نوجوان کشور شدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان کشور در بخش دختران با شرکت 13 تیم به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ قم برگزار شد.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های دختران کشور به مدت 2 روز در سالن ورزشی شهید امجدی برگزار شد و در حالی که سه تیم قمی و یک تیم از هرمزگان در نیمه نهایی حضور داشتند، سرانجام تیم خلیج پژم (الف) هرمزگان بالاتر از تمام تیم‌ها بر سکوی نخست این پیکارها ایستاد.

حضور 3 تیم قمی در جمع چهار تیم برتر

وی با تمجید از عملکرد دختران پینگ‌پنگ‌باز قمی در ترکیب تیم‌های هیئت قم، مقاومت قم و امید قم در کسب مقام‌های دومی و سومی مشترک این دوره عنوان کرد: تیم هیئت قم که از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برد نایب قهرمان شد و مقاومت قم و امید قم نیز مشترکاً جایگاه سوم این مسابقات را کسب کردند.

عموییان افزود: در ابتدای این پیکارها تیم‌ها در چهار گروه قرار گرفتند که پس از انجام 15 بازی، تیم‌های اول و دوم به مرحله حذفی راه یافتد که سرانجام تیم دختران خلیج پژم (الف) بر تیم تنیس روی میز هیئت قزوین با نتیجه سه بر یک غلبه کرد و امید قم سه بر صفر بر هیئت همدان پیروز شد ضمن این‌که مقاومت قم سه بر یک نظام مهندسی قزوین را شکست داد و هیئت قم سه بر یک بر خلیج پژم فائق آمد.

راهیابی خلیج پژم هرمزگان و هیئت قم به دیدار نهایی

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی این دوره از پیکارهای لیگ برتر تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور تیم خلیج پژم (الف) با درخشش جمالی‌فر و پورموسوی سه بر یک بر امید قم غلبه کرد و به فینال راه یافت ضمن این‌که تیم هیئت قم با مقاومت قم بازی نفسگیر و نزدیکی برگزار کرد که سرانجام تیم هیئت قم با درخشش غزاله ملاطلب و شقایق حسین‌زاده پیروز شد.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: بدین ترتیب در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، تیم‌های خلیج پژم و هیئت قم در بازی‌ای که بیش از 2 ساعت طول کشید با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام این رقابت به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

وی با اشاره به اتفاقات جریان این دیدار عنوان کرد: در این دیدار ابتدا تیم قم توانست با 2 پیروزی ملاطلب و حسین‌زاده از تیم خلیج پژم پیش بیافتد اما پس از باخت در بازی دوبل، در 2 بازی بعد جمالی‌فر و پورموسوی توانستند 2 برد دیگر برای تیم خلیج پژم به دست بیاورند و در نهایت خلیج پژم به مقام قهرمانی دست یابد و تیم هیئت قم نیز به مقام نائب قهرمانی نائل شود ضمن این‌که تیم‌های مقاومت قم و امید قم به مقام سوم مشترک لیگ برتر تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور دست یافتند.

قضاوت چهار بانوی قمی در پینگ‌پنگ دختران نونهال و نوجوان کشور

عموییان عنوان کرد: نکته جالب این مسابقات این است که با وجود حضور تیم‌های قوی از سراسر کشور مثل همدان، اصفهان، قزوین و فارس و دیگر استان‌های مطرح تنیس روی میز کشور، سه تیم به نمایندگی از استان قم توانستند در نیمه نهایی حضور یافته و سرانجام به مقام‌های برتر این مسابقات دست پیدا کنند که این نشانگر سرمایه‌گذاری هیئت قم در تنیس روی میز دختران است.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم اظهار داشت: مسئولیت برگزاری مسابقات را خانم رحیمی داور بین‌المللی کشورمان از تهران برعهده داشت و داوری این مسابقات را نیز خانم‌ها امیری‌خواه، شریف پهلوانی، شریعتی و اراضی همگی از قم عهده‌دار بودند.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول