اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت مطرح شد

پیگیری مطالبات کارکنان از اولویت‌های اصلی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، گفت: در ابتدای کار، مطالبات پرسنل را جزو اولویت‌های اصلی علوم پزشکی قرار دادم.

پیگیری مطالبات کارکنان از اولویت‌های اصلی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رضا چمن عصر امروز به طور سرزده از اورژانس و سایر بخش‌های بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هدف تقویت روحیه کادر درمانی و نیز پایش خدمات و کنترل و نظارت خدمات بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت صورت گرفت.

چمن با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان تصریح کرد: در حالی که مردم در نقاط مختلف مشغول عزاداری در سوگ شهادت امام حسین(ع) می‌باشند پرسنل خدوم و زحمت‌کش بیمارستان به اقتضای شرایط کاری خود، سرگرم معالجه و مراقبت از بیماران هستند.

وی تقدیر از زحمات پرسنل سخت‌کوش و تقویت روحیه آنها را از اهداف بازدید خود برشمرد و افزود: در این بازدید خدمات درمانی را مورد پایش قرار داده و آنها را کنترل و نظارت خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، بررسی مشکلات اورژانس و بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه‌های سفر سرزده خود عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است ارتقای مستمر کیفیت خدمات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد در سطح علوم پزشکی استان نواقص موجود در این بیمارستان را پیگیری کنیم.

چمن با تأکید بر ضرورت رفع نواقص موجود در سطح دانشگاه استان و محیط بیمارستان، اذعان داشت: مشکلات موجود در واحدهای محیطی که از عهده همکاران محیطی برمی‌آید نیز به آنان گوشزد خواهد شد.

وی، مشکل عمده بیمارستان را در بخش اورژانس و اتفاقات دانست و با اشاره به کمبودهای مختلف در زمینه تأمین منابع، تجهیزات و اعتبارات در سطح وزارت بهداشت و علوم پزشکی استان ابراز داشت: این کمبودها برای سلامت مردم قابل قبول نیست و آنها انتظار ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مشکل تراکم بیش از حد بیماران در اورژانس خاتم‌الأنبیای دهدشت را متذکر شد و بیان داشت: کمبود پزشک عمومی در این اورژانس و نبود نیروی متخصص در برخی رشته‌ها از دیگر مشکلات است.

این مسئول در حوزه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مطالبه به حق مردم شهرستان ،رفع فوری مشکلات و نواقص موجود در بیمارستان امام خمینی(ره)است.

رئیس جدید علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان را از اولویت‌های اصلی علوم پزشکی استان برشمرد و افزود: اگر بخواهیم خدمات بهتری به مردم ارائه شود باید نیروی انسانی انگیزه کافی داشته باشد.چمن با بیان اینکه بخشی از انگیزه کادر درمانی انگیزه معنوی است افزود: به حمدالله این انگیزه در کارکنان بیمارستان قوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مطالبات کارکنان را از اولویت‌های اصلی علوم پزشکی استان قرار دادم، ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک بخشی از مطالبات پرسنل درمانی پرداخت شود.

چمن با اشاره به امکانات و تجهیزات اورژانس بخصوص بخش رادیولوژی بیان داشت: برخی مشکلات موجود به راحتی قابل رفع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، بعد مسافتی اورژانس و بیمارستان را باعث برزو مشکلاتی در انتقال بیماران از اورژانس به بخش دانست و تأکید کرد: باید برای کم کردن فاصله فعلی بین اورژانس و بیمارستان و تسهیل در انتقال بیمار به بخش‌ها فکر اساسی کرد.

انتهای پیام/82016/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول