اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

لزوم همکاری همه‌جانبه فرمانداران با ائمه جمعه

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و بخشداران باید به صورت کامل همکاری و تعامل همه جانبه با ائمه جمعه داشته باشند.

لزوم همکاری همه‌جانبه فرمانداران با ائمه جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی عصر امروز در نشست فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد با استاندار و معاونین استاندار اظهار کرد: امروز همه فرمانداران موظف هستند درب اتاق خود را بر روی مردم نبندند و حرف آن‌ها را تمام و کمال بشنوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: هیچ فرماندار و بخشداری حق ندارد از موضع قدرت با مردم سخن بگوید و یا با آن‌ها رفتار تحکم‌آمیز داشته باشد چرا که این‌ها خادم مردم هستند نه حاکم بر آن‌ها.

محمدی در بخش دیگری از تأکیدات خود به فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز همه فرمانداران و بخشداران ما باید دغدغه ائمه جمعه را بشنوند و تا آن‌جا که ممکن است رفع دغدغه از آن‌ها شود.

این مسئول افزود: فرمانداران نمی‌توانند بگویند که ائمه جمعه در امور دخالت نکنند بلکه ائمه جمعه بهترین بازگو کننده انتقادات و کمبودها و کاستی‌ها از جانب مردم هستند.

این مسئول ارشد سیاسی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از اظهارات خود در جمع فرمانداران و بخشداران استان از لزوم تدوین شناسنامه امنیتی در هر شهرستان سخن به میان آورد و گفت: از اهداف اجرای این طرح این است که مهم‌ترین عوامل اقتصادی و اجتماعی را جمع‌بندی کرده تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌ها از آمار آن به درستی استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به حفظ حقوق افراد جامعه گفت: بخشداران و فرمانداران وظایف مهمی بر عهده دارند که اصلی‌ترین آن‌ها حفظ حقوق مردم و تکریم آن‌ها در همه حال است.

انتهای پیام/2571/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول