اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام بزرگواری صورت گرفت

بازدید سرزده رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان دهدشت

به منظور بررسی مشکلات و نواقص بیمارستان امام خمینی (ره) و اورژانس دهدشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به طور سرزده از این بیمارستان بازدید کرد.

بازدید سرزده رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با هدف بررسی مشکلات و نواقص موجود در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از اورژانس و اتفاقات و سایر بخش‌های بستری این بیمارستان به طور سرزده بازدید کردند.

در این بازدید سرزده رضا چمن بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله؛ بستری جراحی، بستری اطفال، بستری زنان، اورژانس و اتفاقات بازدید و از نزدیک مشکلات و نواقص موجود را مورد بررسی قرار داد. پرسنل بیمارستان مشکلات حوزه کاری خود را به رئیس علوم پزشکی استان گوشزد و خواستار پیگیری و رفع نواقص موجود شدند.

پرداخت مطالبات کادر بهداشتی و درمانی مهمترین خواسته پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بود و مردم نیز از چمن خواستند نسبت به ارتقای خدمات درمانی این بیمارستان بخصوص اورژانس تازه تأسیس اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سلامت مردم حوزه انتخابیه همواره از دغدغه‌های ما بوده و از هر فرصتی برای تکمیل بخش سلامت مردم استفاده کرده و می‌کنم.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ادامه داد: از همه کسانی که در حوزه علوم پزشکی مسئولیت دارند مطالبات مردم را پیگیری و با همکاری آنها در این زمینه گام بر می‌داریم.

وی با اشاره به حضور رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان و همکارانش در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تصریح کرد: به منظور بررسی مشکلات درمانی شهرستان این بازدید سرزده صورت گرفت.

بزرگواری با بیان اینکه چمن در این بازدید از نزدیک مشکلات پرسنل و نیز کمبودهای بیمارستان و اورژانس را بررسی کرد؛ ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با برنامه‌ریزی درست خدمات بهتری به مردم شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/82016/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول