اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهدشت:

هرگونه تخفیف در عوارض غیر قانونی است

فرماندار دهدشت هرگونه تخفیف در عوارض را غیر قانونی دانست و گفت: پرونده‌های عوارضی در جلسات شوراها به هیچ عنوان نباید مطرح شود.

هرگونه تخفیف در عوارض غیر قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز کمیته انطباق با هدف بررسی مصوبات شوراهای شهر و شهرداری‌های شهرستان تشکیل جلسه داد.

ابراهیم جعفری در این نشست با اشاره به اهمیت کمیته انطباق اظهار داشت: جایگاه قانونی کمیته انطباق باید برای همه تبیین شود.

فرماندار کهگیلویه مصوبه شورای شهر دهدشت مبنی بر بکارگیری یک نفر باغبان در فضای سبز شهرداری را رد و تصریح کرد: تعریف نیروی جدید برای شهرداری به هیچ عنوان نباید صورت گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه، شهرداری و شورای شهر را موظف به ساماندهی آرامستان دهدشت کرد و گفت: وضعیت فعلی قبور باید مورد بررسی قرار گرفته و تنها یک آرامستان در شهر وجود داشته باشد.

جعفری ساماندهی سردخانه قبرستان را منوط به پیش‌بینی اعتبار لازم در شورای شهر دانست و افزود: سردخانه آرامستان مطالبه همه مردم است.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر مبنی بر بکارگیری امیررضا خوش‌آیین عضو شورای شهر به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در شهرداری، ضمن رد این مصوبه اذعان داشت: شهرداری چندین کارشناس حقوقی دارد و بکارگیری مشاور حقوقی در صورتی است که کارشناسان حقوقی شهرداری نتوانند از عهده وظایف برآیند.

نصب سایبان در ایستگاه‌های تاکسی و لباس فرم برای رانندگان تاکسی و آژانس‌های مسافری از مصوبات شورای شهر دهدشت مورد تأیید واقع شد.

جعفری هرگونه تخفیف در عوارض را غیر قانونی دانست و تأکید کرد: پرونده‌های عوارضی در جلسات شوراها به هیچ عنوان نباید مطرح شود.

فرماندار کهگیلویه تهیه و نصب میزان عوارض در دید عموم را خواستار شد و ابراز داشت: با این کار ضمن جلوگیری از اتلاف وقت از تضییع حقوق شهروندان نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

وی هم‌چنین استفاده از مصوبات شهرهای مجاور در سایر استان‌ها را مؤثر دانست و ابراز داشت: رؤسای شوراهای شهر از تجربیات همدیگر در توسعه شهرها استفاده کنند.

پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری از دیگر مواردی بود که فرماندار خواستار اهتمام ویژه شهرداران به این مهم شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول