اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد:

حسینیه‌ها و مساجد از پرداخت هزینه‌های پروانه ساخت معافند

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد گفت: طبق مصوبات شورای این شهر، حسینیه‌ها و مساجد از پرداخت هزینه‌های پروانه ساخت معاف هستند.

حسینیه‌ها و مساجد از پرداخت هزینه‌های پروانه ساخت معافند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی ظهر امروز در جمع عزاداران حسینیه امام حسین (ع)، با تسلیت سالروز شهادت سالار شهیدان و 72 یار وفادار آن حضرت، اظهار داشت: این مصوبه شورای شهر اکنون اجرا شده و در صورتی که هیئت امنا با مشکلی در این زمینه مواجه شدند می‌توانند به شورای اسلامی شهر مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نظام اسلامی بر این افتخار بوده که عزاداری‌ها و ساخت مساجد و مراکز مذهبی با محوریت مردم انجام می‌شود، ادامه داد: مردم همواره در پای ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده و طی 35 سال گذشته همواره ثابت کرده‌اند که از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد، توجه به فلسفه قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) از سوی عزاداران را ضروری عنوان کرد.

گریوانی اذعان داشت: امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با حاکمیت حاکمان ظلم و جور و مفسدان به عنوان غاصبان منصب امامت و رهبری از اهداف و پیام‌های نهضت عاشورا بوده که نباید از آن غفلت کرد.

وی در پایان ابراز داشت: امروز جامعه اسلامی به ترویج بیش از پیش فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند است.

انتهای پیام/63002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول