اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور قزوین خبر داد

اعمال محدودیت‌های‌ ترافیکی همزمان با عاشورا در قزوین

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: همزمان با عاشورا محدودیت‌های ترافیکی در مناطق مختلف قزوین اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های‌ ترافیکی همزمان با عاشورا در قزوین

غلامعلی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا اظهار داشت: با توجه به این‌که حرکت دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری در شب دهم ماه محرم و صبح عاشورا به سمت امامزاده حسین‌ (ع) است، محدودیت‌های ترافیکی وسیعی در این محدوده از شهر قزوین مشاهده می‌شود که قسمت اعظمی از هسته مرکزی شهر قزوین را شامل می‌شود.

این مسئول گفت: در این راستا محدودیت‌های ترافیکی شب و صبح عاشورا در خیابان‌های تهران قدیم، قسمتی از راه‌آهن منتهی به چهارراه شهدا، خیابان شهدا حدفاصل چهارراه شهدا تا سبزه میدان، خیابان شهید انصاری، خیابان مولوی، خیابان پیغمبریه، طول خیابان امام خمینی (ره)، خیابان نادری، خیابان فردوسی و خیابان سعدی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین یادآور شد: در تمام محدودیت‌های ترافیکی برای برنامه‌های شب پس از نماز مغرب و عشا تا نیمه شب محدودیت وجود دارد و در برنامه‌های صبح نیز این محدودیت از ساعت هشت صبح تا نماز ظهر و عصر اجرا می‌شود.

حسنی عنوان کرد: از شهروندان قزوینی و عزاداران حسینی انتظار می‌رود در این ایام از خودروی شخصی کمتر استفاده کرده و سعی کنند مسیرهای نزدیک را پیاده طی کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای مسیرهای دورتر نیز سازمان اتوبوسرانی وسایل حمل و نقل عمومی را در اختیار مردم قرار می‌دهد و امید است شهروندان قزوینی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا به این ترتیب شاهد اجرای مطلوب‌تر مراسم عزاداری باشیم.

انتهای پیام/2667/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول