اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد

اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی شهر رشت خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی عصر امروز در جمع معاونان تعزیرات حکومتی استان تلاش برای ارائه بهتر خدمت به مردم گیلان را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه امروز وجود سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد، اظهار کرد: با توجه به انتظارات مردم و نظام از تعزیرات حکومتی باید تلاش خود را بیش از پیش کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بر ارتقای سطح تعاملات با دستگاه‌های متولی نظارت بر بازار و بازدید سرزده از بازار به همراه مسئولان شهرستانی تاکید کرد و افزود: رسیدگی به موقع همراه با دقت و اجرای آرای صادره از سوی شعب باید در دستور کار همکاران و معاونان قرار گیرد.

قشلاقی، اطلاع‌رسانی پرونده‌های مهم از طرف مسئولان اداره‌ها و ارائه اخبار اقدام‌های اجرایی و عملیاتی و تکریم ارباب رجوع را مورد تأکید قرار داد.

این مسئول در ادامه از اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی شهر رشت خبر داد و گفت: این طرح در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار دارد.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر از نانوایی‌های شهر رشت تصریح کرد: در این بازدیدها تعداد 6 واحد نانوایی متخلف شناسایی شدند.

قشلاقی، کم‌فروشی در عرضه نان را اتهام نانوایی‌های متخلف مذکور ذکر کرد و یادآور شد: پرونده این متخلفان با ارزش ریالی بالغ بر 5 میلیون و 142 هزار ریال برای رسیدگی با تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/2300/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول