اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پیرغلام گلستانی:

تمام نقشه‎های دشمن با آمدن محرم نقش بر آب می‎شود

یک پیرغلام حسینی در گلستان گفت: تمام نقشه‎های دشمن با آمدن محرم نقش بر آب می‎شود.

تمام نقشه‎های دشمن با آمدن محرم نقش بر آب می‎شود

ابراهیم جنتی‎عطایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هدایت نسل‎های انسانی یکی از مهمترین رسالت کسانی است که در جبهه فرهنگی، دینی و مذهبی تلاش می‎کنند.

وی با بیان اینکه اکنون جنگ ما جنگ عقیده است، تصریح کرد: باید در جنگ اعتقادی سربازان ولایتمدار تربیت کنیم تا در نشر و ترویج آرمان‎ها در مسیر درست قدم بگذارند.

مداحی باید انتقال دهنده پیام باشد/ عزاداران حسینی باید از دانشگاه عاشورا درس معرفت بیاموزند

این پیرغلام حسینی با تأکید بر اینکه مداحی باید سالم و خوب باشد، افزود: مداحی برای اهل‎بیت (ع) باید انتقال دهنده پیام باشد، اشعار باید آمیخته با احساس و محتوای غنی باشد تا بتواند تاثیرگذاری کند.

جنتی‎عطایی خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی باید از دانشگاه عاشورا درس معرفت بیاموزند و به نااهلان و نامحرمان اجازه ندهند که حتی چشم به این کشور اسلامی بدوزند.

وی با بیان اینکه هر قسمت عاشورا حامل درس و پیام است، یادآور شد: قیام امام حسین (ع ) برای قتل و عام و رسیدن به حکومت نبود بلکه امام برای حفظ دین و زنده ماندن اسلام قیام کرد بیان حقیقت عاشورا از مسائلی است که جامعه به آن نیاز دارد.

جوانان نماز را سبک نشمارند/ دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان سرمایه‎گذاری کرده است

این پیرغلام حسینی اظهار داشت: بهترین درسی که عاشورا به ما یاد داد این بود که امام حسین (ع) و یارانش در ظهر عاشورا و در زمان جنگ، اقامه نماز جماعت کردند و این فریضه الهی را به جای آورند لذا این مهم باید برای جوانان درسی باشد که نماز را سبک نشمارند.

جنتی‎عطایی با بیان اینکه دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان سرمایه‎گذاری کرده است، گفت: دشمنان تلاش می‎کنند از هر طریقی جوانان را به بیراهه بکشانند لذا این ایام فرصتی است که جوانان روح خود را به دعا، توبه و نیایش جلا دهند و خود را در برابر آسیب‎های اجتماعی بیمه کنند.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول