اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پایگاه اسراء

«ویژه‌نامه محرم» به صورت الکترونیکی منتشر شد

« ویژه‌نامه محرم» همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه السلام)، به صورت الکترونیکی بر روی وب سایت اسراء نیوز منتشر شد.

«ویژه‌نامه محرم» به صورت الکترونیکی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه اسراء، این ویژه‌نامه که به بررسی اندیشه‌های نهضت حسینی در بیان آیت‌الله علامه جوادی آملی(حفظه الله) اختصاص دارد، دارای مقالات، استفتائات، مرثیه‌خوانی معظم‌له، پاسخ به شبهات و مطالب مرتبط با این ایام است.

در این ویژه‌نامه مقالاتی برگرفته از آثار بیانی و بنانی حضرت آیت‌الله جوادی آملی با نام «شناخت سیره اباعبدالله الحسین (علیه السلام) »، «پیام‌های نهضت عاشورای سیدالشهداء»، «قیام حسینی برای شکوفایی عقل»، «ریشه‌های تاریخی نهضت کربلا»، «عرفان در عاشورا»، «جلوه‌های حماسی عاشورا»، «تداوم اثر قیام حسینی برای شکوفایی عقل»، «افشاگری‌های پیام‌آوران کربلا»، «فلسفه زیارت و عزاداری» و « اصحاب امام حسین(ع) مظهر ایثار و گذشت» قابل دسترس کاربران است.

از بخش‌های دیگر این ویژه‌نامه می‌توان به مجموعه فتاوی حضرت آیت‌الله جوادی آملی با موضوع عزاداری‌ها اشاره کرد که احکام قمه‌زنی، گفتن ذکرهای غلو آمیز در مجالس عزا، لطمه زدن به صورت و حکم سینه زدن با بدن برهنه بیان شده است.

10 شب مرثیه‌خوانی آیت‌الله جوادی آملی به همراه فایل صوتی آن از دیگر امکانات این صفحه ویژه است. پاسخ به شبهات پیرامون قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بخش دیگری از این ویژه‌نامه را تشکیل می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اسراء نیوز به آدرس www.esranews.org از مطالب مفید آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول