اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی:

تجمعات عاشورایی رمز وحدت امت اسلامی است

امام جمعه بهمئی گفت: تجمعات عاشورایی رمز وحدت امت اسلامی است.

تجمعات عاشورایی رمز وحدت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، گردهمایی عاشورائیان این شهرستان امشب با حضور اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی بهمئی برگزار شد.

در این تجمع عاشورایی حجت‌الاسلام رحمت‌الله سیادت، امام جمعه شهرستان بهمئی، مهم‌ترین دلیل پررنگ‌تر شده برنامه‌های عاشورا را در هر سال فضائل معنوی عاشورا دانست و افزود: آنچه عاشورا و حادثه کربلا را سال به سال و نسل به نسل تا اینجا رسانده؛ چیزی جز عمق آن واقعه عظیم و تاریخی نبوده است.

امام جمعه بهمئی، عاشورا و تجمعات عاشورایی را یکی از رمزهای وحدت بخش امت بزرگ اسلام عنوان و تصریح کرد: وقتی ما همه در کنار هم برای یک هدف آن هم ترویج فرهنگ عاشورای حسینی گردهم می‌آییم این خود بهترین رمز اتحاد و همدلی جامعه اسلامی است.

برپایه این گزارش؛ تجمع بزرگ عاشورائیان شهرستان بهمئی با موضوع ایل سوگوار با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیمای مرکز استان در میدان امام حسین(ع) شهر لیکک برگزار شد که از بزرگترین تجمعات مذهبی این شهرستان تاکنون بوده است.

انتهای پیام/2571/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول