اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

امر به معروف پالایش حقیقی جامعه از منکرات است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین پالایش جامعه از آسیب‌ها و ناهنجاری‌هایی است که می‌تواند رستگاری واقعی را رقم بزند.

امر به معروف پالایش حقیقی جامعه از منکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در نشست روحانیان و علمای مبلغ دینی در پارس‌آباد اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) بیش از 50 مبلغ و 15 مبلغه به مراکز مختلف فرهنگی، مذهبی، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان در دهه اول محرم اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: اشاعه فرهنگ دینی و عاشورایی، تبیین نهضت حسینی و انجام فعالیت‌های تبلیغی و مذهبی از برنامه‌های مبلغان اعزامی است.

باقری خاطر نشان کرد: تشریح فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و بیان آسیب‌های عزاداری و خرافات از دیگر وظایف مبلغان اعزامی است.

این مسئول اضافه کرد: حضور روحانی در مساجد در مناسبت‌های مختلف می‌تواند جوانان را با اندیشه‌های اسلامی، الهی و معنوی بیشتر آشنا کند.

وی بیان کرد: ماه محرم بهترین فرصت است تا ارزش‌های حقیقی اسلام در قالب نهضت امام حسین (ع) تبیین شده و نسبت به انتقال بهترین مفاهیم و ارزشمندترین مبانی برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد ضرورت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی به اقشار مختلف جامعه را در مورد اهداف و آرمان‌های نهضت حسینی یادآور شد و گفت: همه وظیفه داریم تا مبانی فکری و اعتقادی امام حسین (ع) را به شکل صحیح و درست ترویج کرده و زمینه یک تحول جدی را فراهم بیاوریم.

انتهای پیام/62004/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول