اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت:

اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی در دستور کار باشد

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: باید عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در دستور کار باشد.

اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان اظهار داشت: از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان فرستنده دیجیتال در جنوب و راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در هفت شهرستان جنوبی عملیاتی نشده است که باید در دستور کار قرار گیرند.

وی افزود: در مصوبات شورا چشم‌انداز آینده و وضعیت موجود را باید دید، به نظر می‌رسد ما در کارهایمان کم‌انگیزه و کم‌تحرک شده‌ایم اگر با حس دلسوزی و علاقه‌مندی مسائل فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

حجت‌الاسلام سید‌احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این جلسه اظهار داشت: در آینده شاهد حضور مسئولان ارشد شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست‌های آینده شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان هستیم.

وی افزود: با ابراز تأسف به دلیل استقرار دفتر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در منازل سازمانی و به مزایده گذاشتن این منازل امروز نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به دلیل نداشتن، مکان مناسب برای استقرار دفتر این دبیرخانه با مشکل مواجه شده و باید هر چه زودتر اقدام به تخلیه دفتر کنند.

انتهای پیام/80002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول