اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

آرزوی موفقیت سیدحسین هاشمی برای برخی فرمانداران استان تهران

استاندار تهران در ارتباط با فرماندارانی که از آن‌ها تشکر و یا آرزوی موفقیت می‌کند، گفت: برای بعضی از فرماندارانی که نمی‌توانند خدمت کنند آرزوی موفقیت می‌کنیم و فرماندارانی که بازنشسته شوند از آنها تشکر می‌کنیم.

آرزوی موفقیت سیدحسین هاشمی برای برخی فرمانداران استان تهران

سید حسین هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با تغییر فرمانداران استان تهران اظهار داشت: ما در استان تهران بعضی از فرمانداران را تثبیت و برخی دیگر را جابه‌جا می‌کنیم. بعضی را عزل و برخی فرمانداران دیگر را اگر لازم باشد در خود استانداری تهران می‌کنیم.

آرزوی موفقیت برای برخی فرمانداران

استاندار تهران در ارتباط با فرماندارانی که از آن‌ها تشکر و یا آرزوی موفقیت می‌کند، گفت: برای بعضی از فرماندارانی که نمی‌توانند خدمت کنند آرزوی موفقیت می‌کنیم و فرماندارانی که بازنشسته شوند از آنها تشکر می‌کنیم.

تغییر فرمانداران تهران کاملاً کارشناسی شده است

هاشمی در پاسخ به اینکه آیا این تغییرات هنوز ادامه دارد، عنوان کرد: این تغییرات کاملاً کارشناسی شده است و از تمام افراد در همه جاهای مختلف استفاده می‌کنیم و از هر فردی که صلاحیت داشته باشد استفاده خواهیم کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: تغییر فرمانداران اگر بنا بر انجام باشد، به‌صورت منطقی و معقول انجام می‌گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم عملکرد ما در استان تهران طوری باشد که رضایت مردم را همان‌طور که مدنظر رهبری و دولت است را بتوانیم جلب کنیم و امید است در شهرستان ری نیز با فرماندار جدید این امر به امید خدا صورت می‌گیرد.

دعوت استاندار تهران از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری

سید حسین هاشمی در ارتباط بارانداز زباله تهران که در بخش کهریزک در حال احداث است، خاطرنشان کرد: ما از بخش خصوصی درخواست می‌کنیم که در استان تهران سرمایه‌گذاری کنند و در ارتباط با بارانداز زباله نیز سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و سعی می‌کنیم آن را باز هم ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با زباله نیز می‌توانیم از آن برای تولید انرژی و ... استفاده کرد و یک کار اقتصادی است و هر بخش خصوصی که در این راستا حضور یابند ما به شدت آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

استکبارستیزی ما ادامه دارد

استاندار تهران در ارتباط با ویژه برنامه‌های استان تهران در روز 13 آبان بیان داشت: برنامه‌های تهران جایگاه ملی دارد و استانداری تهران در ارتباط با روز استکبارستیزی نیز تبلیغ می‌کند.

هاشمی تاکید کرد: تا زمانی که استکبار دست از سر ملت برندارد استکبارستیزی ما ادامه دارد و تعارفی هم در این قضیه نداریم.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول