اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرکان خبر داد

تدوین سند چشم‌انداز 5 ساله برای توسعه پایدار سرکان

شهردار سرکان نخستین اولویت کار شهری سرکان را تهیه و تدوین برنامه پنج ساله دانست و گفت: سند چشم‌انداز برنامه شهری سرکان با محوریت شورای اسلامی شهر و استفاده از نخبگان تهیه و تدوین خواهد شد.

تدوین سند چشم‌انداز 5 ساله برای توسعه پایدار سرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مسعود حمزه‌ای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار سرکان، با تقدیر از عملکرد شهرداری این شهر، اظهار کرد: شهر سرکان با وجود ظرفیت بالا از حیث طبیعی، گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و برخورداری از نیروی انسانی کارآمد در جایگاه خوبی قرار ندارد.

وی بخشی از این عدم توسعه را مربوط به کاهش جمعیت به دلایل خاص خود عنوان کرد و گفت: برخی از ظرفیت‌ها در شهر وجود دارد که می‌توانیم با بهره‌گیری از آن شاهد پیشرفت و توسعه سرکان باشیم.

شهردار سرکان با بیان اینکه شکوفایی شهر به معنای واقعی با مشارکت همه‌جانبه رخ خواهد داد، یادآور شد: در طول عمر بابرکت انقلاب در هر عرصه مردم حضوری چشمگیر داشتند امور با موفقیت تمام به انجام رسیده است.

حمزه‌ای بر نقش مردم در مدیریت شهری به عنوان اثرگذار‌‌ترین مؤلفه تاکید کرد و گفت: حضور مردم در تمام مراحل مختلف تصمیم‌گیری‌ها و مراحل اجرایی، تسریع فرآیند کار را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه وجود ظرفیت خوب سرکان نیازمند یک برنامه‌ریزی است، ابراز کرد: تلاش می‌کنیم ابتدا نیازها را شناخته و سپس برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار سرکان نخستین اولویت کار شهری سرکان را تهیه و تدوین برنامه پنج ساله دانست و ابراز کرد: سند چشم‌انداز برنامه شهری سرکان با محوریت شورای اسلامی شهر و استفاده از نخبگان و افراد صاحب‌نظر تهیه و تدوین خواهد شد.

وی افزود: نیازهای متنوع و نامحدود شهر و منابع مالی و درآمدی محدوده شهرداری دو مؤلفه اصلی مد نظر در تنظیم سند چشم‌انداز شهری سرکان است که لحاظ می‌شود.

حمزه‌‌ای با بیان اینکه برنامه مدون برای اقتصاد، رشد منابع و درآمد پایدار شهرداری یک اصل است، ابراز کرد: ایجاد فضای مناسب و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری در شهر با محدویت سرمایه‌گذاری شهرداری به همت و همکاری همه‌جانبه آحاد مردم نیاز دارد.

وی ساماندهی فضای سبز، میادین، معابر، احداث میدان امام خمینی(ره) به عنوان مرکز اصلی شهر را از برنامه‌های دیگر آینده خود بیان کرد.

شهردار سرکان تأکید کرد: مدیریت شهری زمانی معنا پیدا می‌کند که بهره‌‌برداران واقعی، مدیریت شهری را عهده‌دار باشند، چراکه آن‌ها نیازهای جامعه شهری را به خوبی می‌شناسند.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول