اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

سوگواره پوسترهای سرخ در البرز آغاز شد

مدیر حوزه هنری استان البرز گفت: با توجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی نمایشگاه کشوری سوگواره پوسترهای سرخ در البرز از امروز کار خود را در کرج آغاز کرد.

سوگواره پوسترهای سرخ در البرز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالحمید قره‌داغی ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشوری سوگواره سرخ اظهار داشت: زبان هنر می‌تواند بسیاری از مطالب و فرهنگ‌ها و پیام‌ها را در جامعه ترویج دهد.

وی ادامه داد: زبان هنر زبان گویایی است که می‌تواند ذهن هر بیننده‌ای را به خود درگیر کند لذا یکی از بهترین ابزارهای انتقال مفاهیم، هنر است.

این مسئول با بیان اینکه به همت طراحان گرافیکی برجسته کشور، نمایشگاه سوگواره پوسترهای سرخ در نگارخانه حوزه هنری البرز به نمایش درآمده است، ‌افزود: با توجه به آثار رسیده هم‌اکنون 31 اثر منتخب گرافیکی با موضوع قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به نمایش گذاشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام تاریخی عاشورا از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: هر یک از مسئولان باید برای بیان واقعیات قیام عاشورا و انتقال ارزش‌ها و پیام این قیام بزرگ به نوعی تلاش کنند که ما هنرمندان با زبان هنر این مهم را در بین مردم ترویج می‌دهیم.

این نمایشگاه به مدت 10 روز در کرج دایر است.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول