اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

ضرورت ترویج روش پرهیزمدارانه در ترک اعتیاد / یک هزار نفر در شیروان پاک شدند

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ترویج روش پرهیزمدارانه و ایمان مدارانه در ترک اعتیاد را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر خواند.

ضرورت ترویج روش پرهیزمدارانه در ترک اعتیاد / یک هزار نفر در شیروان پاک شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، طاها طاهری عصر امروز در آیین پاک شدگی یک هزار نفر از معتادان سابق اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین جمعیت پاک شدگان اعتیاد از طریق روش‌های پرهیز مدارانه انجام می‌شود و خوب است این مهم در هر منطقه، روستا و شهر رخ بدهد.

وی خطاب به پاک شدگان از اعتیاد گفت: اگر می‌خواهید در پاکی بمانید تنها مسیر آن توحید است و حرکت در مسیر ائمه معصومین و اباعبدالله الحسین (ع) که امروز شما به خاطر سالار شهیدان شاهد عزاداری‌های بی نظیر در گوشه و کنار دنیا هستید.

طاهری با تاکید بر اینکه بقیه معتادان نیز باید مزه پاک شدن را بچشند، اظهار کرد: شما بهبود یافتگان دست این عده از افراد را نیز گرفته و قدم به قدم در این مسیر قرار داده تا آنان نیز به راه سعادتمند بازگردند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: به طور حتم با این اقدام مبارک شما رحمت الهی خواهد بارید و بایستی برای کاهش و رفع اعتیاد در جامعه آحاد مردم و مسئولان مشارکت کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان شیروان به عنوان پایلوت مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و اعتیاد اظهار کرد: بایستی با تمام وجود در این مسیر تلاش شود تا با رفع این معزل کاهش سایر معضلات اجتماعی را نیز شاهد باشیم.

امام جمعه شیروان هم در این مراسم یکی از مهم‌ترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را مبارزه جدی با مواد مخدر دانست.

حجت‌الاسلام حسین کوثری اظهار کرد: امروز اکثر گرفتاری‌های جامعه اعم از؛ طلاق، جرائم، سرقت‌ها، قتل‌ها ریشه در اعتیاد دارد، از این رو برای ریشه کنی آن همه باید کمر همت ببندند.

به گزارش فارس، طی این مراسم، پاک شدگی یک هزار نفر از معتادان سابق این شهرستان برگزار شد.

این مراسم در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول