اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت ماه محرم

آیین‏های عزاداری در مدارس شاهرود برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: آیین‏های عزاداری هیئت جوانان علی‎اکبر (ع) بسیج دانش‌آموزی در واحدهای مقاومت بسیج و مدارس شاهرود برگزار می‌شود.

آیین‏های عزاداری در مدارس شاهرود برگزار می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان کرد: در گرامیداشت ایام حزن و ماتم اهل بیت (ع)، هیئت‌های عزاداری علی‎اکبر (ع) در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی شاهرود تشکیل شده است.

وی افزود: این هیئت‌های عزاداری در واحدهای مقاومت امیدان، پویندگان و پیشگام برپا شده است و هر روز دانش‌آموزان با قرائت زیارت عاشورا و مداحی در شهادت امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در برگزاری باشکو‌ه‌تر این برنامه‌ها مبلغان حوزه علمیه قم و مشهد نیز در این هیئت‌ها به سخنرانی در خصوص قیام عاشورا، فرهنگ عاشورا و عبرت‌ها و درس‌های عاشورا می‌پردازند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: بعد از ایام دهه اول محرم نیز واحدهای مقاومت تا آخر این ماه روزهای چهارشنبه به قرائت زیارت عاشورا امام حسین (ع) در نمازخانه مدارس خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: حلقه‎های صالحین واحدهای مقاومت نیز در این ماه در حلقه‌ها موضوعات مختلف در خصوص امام حسین (ع) و عاشورا و جنگ نرم دشمن در مورد قیام امام حسین (ع) و شبهات آن جلسه برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول