اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

ساماندهی 3 هزار سرویس مدارس در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ساماندهی سه هزار سرویس مدارس در سطح استان خبر داد.

ساماندهی 3 هزار سرویس مدارس در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمد علی امیری در جلسه کارگروه ماده 18 سرویس مدارس گفت: موضوع سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان از دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که مسئولیت مستقیم سرویس دانش‌آموزی برعهده مدیران مدارس است، افزود: تاکنون سه هزار سرویس مدرسه در استان ساماندهی شده‌اند. 

وی با اشاره بر لزوم نظارت‌های مستمر توسط واحدهای نظارتی کارگروه ماده 18، گفت: موضوع اخلاق رانندگان، ایمنی وسیله نقلیه، تعداد دانش‌‎آموزان در هر اتومبیل و رعایت اصول راهنمایی و رانندگی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی سرویس‌های دانش‌آموزی است.

امیری با بیان این که موضوع سرویس مدارس از خرداد ماه سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار گرفت، افزود: این موضوع  در جلسه تیرماه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار وقت نیز مطرح و پیگیری‌های لازم در سطح شهرستان‌ها و مناطق به‌عمل آمد.

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این جلسه که به‌منظور بررسی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و آسیب‌شناسی سرویس‌های دانش‌آموزی برگزار شد، بر بازدید میدانی اعضای کارگروه‌های استانی و شهرستانی تاکید کرد. 

وی اظهار داشت: پیمانکاران سرویس مدارس به‌عنوان مسئولان بلافصل باید نظارت مستقیم و مستمر بر عملکرد رانندگان زیر پوشش داشته باشند. 

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول