اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مرودشت:

6900 خانوار مرودشتی زیر پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد مرودشت گفت: 6 هزار و 900 خانوار از جمعیت این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد هستند که یک‌هزار و 405 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

6900 خانوار مرودشتی زیر پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، سید علی حسینی در نشست با فرماندار مرودشت و بخشداران شهرهای تابعه که به منظور چگونگی جلب مشارکت مردم نسبت به کمک‌ به محرومان در فرمانداری مرودشت برگزار شد با اشاره به این‌که 6 هزار و 900 خانوار از جمعیت شهرستان مرودشت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند، اظهار داشت: از این مجموع، یک‌هزار و 405 خانوار زنان سرپرست خانوار را تشکیل می‌دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مرودشت افزود: بخش سیدان با 900 خانوار و با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 400 نفر، بخش کامفیروز با یک‌هزار و 480 خانوار و با جمعیتی افزون بر سه هزار و 500 نفر و بخش درودزن با یک‌هزار و 78 خانوار و جمعیت 2 هزار و 230 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

حسینی، خشکسالی‌های چند سال اخیر را عامل کاهش کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی دانست و عنوان کرد: درآمد اکثر مردم این شهرستان از راه کشاورزی است که خشکسالی‌های چند سال اخیر موجب کاهش درآمدهای آنان و از سویی نیز موجب شده تا به آمار افراد زیر پوشش اضافه شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مرودشت از جذب 161 حامی طرح اکرام ایتام در همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد و افزود: سال گذشته در این همایش سه نفر برای طرح اکرام اعلام آمادگی کردند که امسال به 161 نفر رسیده و این نشان از درایت و دین‌مداری مردم دارد.

در ادامه فرماندار مرودشت اظهار داشت: جهت‌گیری مسئولان باید به سمت اقشار مختلف جامعه به‌ویژه محرومان و مستضعفان باشد.

سید یدالله حسینی عنوان کرد: مسئولیت، امانت و هدیه‌ای الهی برای امتحان بندگان است و به همین وسیله، ظرفیت، کارآزمودگی و تجربه ما مورد سنجش قرار می‌گیرد و چه افتخاری بالاتر از این‌که بیشترین خدمت برای فقرا و محرومان جامعه باشد.

فرماندار مرودشت از شناسایی ظرفیت‌های ممکن برای جمع‌آوری کمک‌ها و انفاق‌های مردم با هماهنگی بخشداران یاد کرد و گفت: بخشداران از ظرفیت دهیاران و شوراها در تعامل با مسئولان امداد این شهرستان برای ترویج مشارکت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/2448/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول