اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان:

مسئولان از ورود نفت آبادان به بحران جلوگیری کنند/ بحران نزدیک است

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که اگر به زودی بودجه‌ای به باشگاه صنعت نفت آبادان تزریق نشود، ناخواسته تیم وارد بحران خواهد شد.

مسئولان از ورود نفت آبادان به بحران جلوگیری کنند/ بحران نزدیک است

ناصر گودرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان، از شرایط خوب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد و اظهار کرد: تیم فوتبال نفت آبادان با شکست نایب قهرمان آسیا در آبادان دست به کار بزرگی زد و نشان داد روزهای خوبی در انتظار فوتبال آبادان است.

وی افزود: بازیکنان برای دیدار روز یکشنبه در برابر شهرداری یاسوج آماده می‌شوند و امیدوارم با پیروزی در برابر این تیم نیز به شرایط بهتری در جدول رده‌بندی مسابقات دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن اعلام پا برجا بودن مشکلات و معضلات مالی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که اگر به زودی بودجه‌ای به باشگاه صنعت نفت آبادان تزریق نشود، ناخواسته تیم وارد بحران شده و امکان اعزام تیم‌ها به مسابقات برای ما سخت خواهد شد.

گودرزی با بیان اینکه تیم‌ها تاکنون اغلب با هزینه شخصی سرپرستان خود به مسابقات اعزام می‌شدند عنوان کرد: امیدوارم مسئولان نفت همانگونه که باشگاه‌های نفت تهران، گچساران، امیدیه و مسجد سلیمان را حمایت ‌می‌کنند به باشگاه صنعت نفت آبادان نیز توجه کنند و اجازه ورود این تیم به حواشی و بحران را ندهند.

وی ابراز داشت: هم اکنون هشت ماه از سال می‌گذرد و با وجود تصویب بودجه باشگاه صنعت نفت در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هنوز مشکلات مالی موسسه پا برجاست.

عضو علی البدل هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: اگر این باشگاه تا به امروز دوام آورده حاصل تلاش شخص رحیمی مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان است که با مسئولیت خود نسبت به برطرف کردن گوشه‌ای از مشکلات مالی باشگاه اقدام کرده است.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش فرماندار ویژه، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش، در خصوص اعزام‌ تیم‌های موسسه صنعت نفت آبادان به مسابقات خارج از شهرستان ابراز نگرانی کرد و تاکید کرد: به طور حتم تا دو هفته آینده برای اعزام‌ تیم‌های فوتبال این باشگاه به مسابقات دچار مشکلات جدی خواهیم شد و شاید نتوانیم که رده‌های سنی و تیم اصلی خود را به مسابقات اعزام کنیم.

گودرزی ادامه داد: از مسئولان مرتبط تقاضای مساعدت برای رفع مشکلات جدی مالی موسسه صنعت نفت آبادان را دارم چرا که تیم‌های این موسسه جملگی نتایج خوبی را در فصل جدید کسب کرده‌اند و دیگر هزینه‌های شخصی کفاف اعزام تیم‌ها به شهرستان‌ها را نخواهد داد، چرا که هر سفر دارای هزینه‌های گزافی است و تمام این هزینه‌ها باید به صورت نقدی پرداخت شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بودجه این باشگاه پرداخت خواهد شد اما امیدوارم قبل از مرگ مغزی این تیم پرداخت شود چرا که اگر در زمان مقرر این معضل برطرف نشود این پول را باید خرج کفن و دفن تیم صنعت نفت آبادان کرد.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول