اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت نوین آبادان:

نقطه ضعف‌های نفت نوین آبادان در آینده برطرف می‌شود

سرمربی تیم نفت نوین آبادان گفت: یک سری ضعف‌ها در تیم ما مشاهده شد که در آینده این موارد را برطرف خواهیم کرد.

نقطه ضعف‌های نفت نوین آبادان در آینده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید سلامات پس از دیدار تیمش در برابر تیم کارگر بنه گز که با پیروزی شاگردانش همراه بود در گفت‌وگو با خیر نگار فارس اظهار کرد: در 20 دقیقه ابتدایی بسیار خوب بازی کردیم ما در ادامه رشته مار از دست بازیکنان در رفت.

وی ادامه داد: یک سری ضعف‌ها در تیم مشاهده شد که بر اثر ناهماهنگی‌ها به وجود آمده بود که در ادامه این ضعف‌ها برطرف خواهد شد.

سرمربی تیم نفت نوین آبادان تصریح کرد: از امروز باید این برد را فراموش کرد و نباید در باد این برد خوابید، چرا که هفته آینده یک دیدار بسیار سخت در اردبیل با تیم شهرداری این شهر خواهیم داشت و باید روی آن بازی تمرکز کنیم.

سلامات افزود: آن گونه که سرمربی تیم کارگر بنه گز به داوری اعتراض داشت، داور به سود ما سوتی نزد و بالعکس، تمام موقعیت‌های مشکوک را برای آنان سوت زد و حتی یک پنالتی ما هم از دید داور پنهان ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر صورت به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و باید برای دیدار هفته بعد خود کار خود را آغاز کنیم تا در آینده جایگاه خوبی را از آن خود در جدول رده بندی مسابقات کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم صنعت نفت نوین آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم کارگر بنه گز بود که موفق شد این تیم را با حساب دو بر یک از پیش روی بردارد.

انتهای پیام/7013/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول