اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

راه‌اندازی معدن آهن بحرآسمان اشتغال‌زایی خوبی به دنبال دارد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: معدن آهن بحرآسمان بعد از معدن گل‌گهر سیرجان بیشترین ذخیره آهن در استان را دارد و با راه‌اندازی این معدن اشتغال‌زایی خوبی در منطقه ایجاد می‌شود.

راه‌اندازی معدن آهن بحرآسمان اشتغال‌زایی خوبی به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی دفتر نماینده اظهار داشت: شهرستان ما به لحاظ دارا بودن منابع وسیع نیازمند تلاش جمعی است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات وسیعی را در سطح ملی انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه این خدمات موجب ارتقای شهرستان می‌شود که البته در این زمینه کارهای بزرگی انجام شده و باید تلاش‌ها و فعالیت‌های بیشتری انجام شود که نخستین وظیفه شورای برنامه‌ریزی این مسئله است.

عارفی تصریح: باید نخبگان و اندیشمندان در شورای برنامه‌ریزی دور هم جمع شوند و برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای توسعه شهرستان انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید فضایی نسبت به جیرفت فراهم کنیم که در تمام منطقه جنوب کرمان حس اعتماد جمعی ایجاد شود و این اقدام با همکاری نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی انجام شده و باور جمعی مردم جنوب به هم نزدیک است و این مستلزم این است که ما در جیرفت به هم وابسته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنوب استان کرمان جایگاه نخست معدنی کشور را دارد، گفت: شهرستان جیرفت جایگاه سوم از نظر معادن را در استان دارد که به طور مثال معدن آهن بحرآسمان بعد از معدن گل‌گهر سیرجان بیشترین ذخیره آهن در استان را دارد و با راه‌اندازی این معدن اشتغال‌زایی خوبی در منطقه ایجاد می‌شود.

عارفی با اشاره به اینکه بحث راه آهن و فرودگاه برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، ابراز داشت: عمران و توسعه منطقه اولویت کاری ما است که در این راستا فرودگاه جیرفت آسفالت اولیه آن انجام شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و در زمینه احداث راه آهن هم جلسه‌ای با نوبخت معاون رئیس جمهور داشتیم که نتایج خوبی به دنبال داشت.

وی بیان داشت: وظیفه مسئولان جیرفت انجام کار زیربنایی بلند مدت است، کارهایی که ما آغاز کردیم این طور نیست که فردا نتیجه دهد بلکه طی سال‌های آینده نتایج خود را نشان می‌دهند، باید در برابر کم لطفی‌ها با بصیرت مقاومت کرد تا ثمره این حرکت جمعی را ببینید.

انتهای پیام/80002/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول