اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هیئت اوکراینی صورت گرفت

بررسی انتقال آب از خلیج فارس به لامرد

با حضور رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» و هیئت بلندپایه‌ای از اوکراین انتقال آب از خلیج فارس به لامرد بررسی شد.

بررسی انتقال آب از خلیج فارس به لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز با حضور ایوان کوبوتیوک، رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» که در رأس هیئت بلندپایه‌ای از اوکراین به شهرستان لامرد سفر کرده بود طی نشستی با حضور مسئولان سازمان آب منطقه‌ای استان فارس و مسئولان ارشد لامرد، راهکارهای بررسی انتقال آب از خلیج فارس به این شهرستان و به ویژه سایت صنایع انرژی‌بر لامرد بررسی شد.

در این نشست ایوان کوبوتیوک، رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» اوکراین با اعلام آمادگی از سرمایه‌گذاری در طرح انتقال آب از خلیج فارس به لامرد طی سخنانی، اظهار داشت: ما این طرح را قبول داریم.

وی افزود: هدف ما این است که آب تنظیم شده را همراه با گارانتی تحویل دهیم که مردم نیز از سوی دیگر هزینه‌ای کمتر پرداخت کنند.

رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» اوکراین با بیان اینکه هدف ما این است که انتقال آب از خلیج فارس به لامرد انجام شود و کجا آب مصرف می‌شود مهم نیست، متذکر شد: به عنوان دو کشور دوست و برادر ما این طرح را در صورت نهایی شدن اجرا می‌کنیم، چراکه ایران تازه برای ما شناخته شده است.

به گزارش فارس، در ادامه سفر رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» اوکراین به لامرد پس از بررسی نقشه‌ راه‌های انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان لامرد بازدید از محل‌های نزدیک انتقال آب از خلیج فارس به لامرد و سایت صنایع انرژی‌بر این شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول