اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

وجود نقص فنی در 3 درصد از پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌ رضوی

معاون عمرانی استاندار خراسان‌ رضوی گفت: بر مبنای نظارت سازمان نظام مهندسی فقط ۳ درصد از پروژه‌های مسکن مهر استان نقص فنی داشته و ۹۷ درصد آن مورد تایید بوده است.

وجود نقص فنی در 3 درصد از پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در تالار نور اظهار داشت: از لحاظ اعتباری 70 درصد اعتبارات در خراسان‌ رضوی برای خانواده راه و شهرسازی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در حوزه راه و شهرسازی این است که در این خانواده بزرگ باید مهندسی مدیریت به نحو صحیحی انجام شود، اگر شاهد مدیریت صحیح در این سازمان نباشیم به دلیل گستردگی آن به طور حتم با مشکلات جدی مواجه می‌شویم.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه در سال 91 با 38 درصد اختصاص شاهد پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در پروژه‌ها بودیم، گفت: در سال 92 نیز با 11 درصد اختصاص شاهد پیشرفت فیزیکی 35 درصدی در پروژه‌ها هستیم.

واحدی با تاکید بر اینکه امروز نباید به اعتبارات دولتی که ناشی از درآمد تک محصولی است بسنده کرد، افزود: باید تا آنجایی که می‌شود از ظرفیت‌های خراسان‌ رضوی استفاده کرد و در مسیر توسعه عمرانی و آبادانی گام اساسی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه مسکن مهر 42 هزار واحد آماده افتتاح داریم و بنا ست که تا پایان امسال پروژه مسکن مهر خراسان‌رضوی به اتمام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: بر مبنای نظارت سازمان نظام مهندسی فقط 3 درصد از پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌رضوی نقص فنی داشته و 97 درصد آن مورد تائید نظام مهندسی بوده است.

انتهای پیام/‌2202/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول