اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

خانواده‌ شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

خانواده‌ شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش و همزمان با محرم حسینی رضاریاحی فرماندار شهرستان قرچک، حبیب‌الله ابراهیمی معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری، محمد کشاورز مشاور فرمانداری و مسئول امور ایثارگران شهرستان، محمد احمدی فرماندهی انتظامی قرچک، حسین برکان رئیس بنیاد شهید با حضور در منزل خانواده‌ شهید مهدی حسین‌پور با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رضا ریاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: با توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معزز شهدا و جانبازان موجب شادابی روح می‌شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که می‌بایست با عشق به خدمت‌گزاری انجام شود.

فرماندار شهرستان قرچک خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را اقدامی ارزشمند و بزرگ خواند و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای جنگ تحمیلی و نثار جان خود در این راه، ادامه داد: یاد و نام شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین مسئولین نظام به ارزش‌های انقلاب است.

ریاحی افزود: شهید مهدی حسین‌پور از افرادی بود که به مردم منطقه به صورت گمنام خدمت می‌کرد و شهادت مزد کارهای بسیار والای این شهید است.

این گزارش حاکی است، شهید مهدی حسین‌پور از اساتید گردان‌های هوایی صابرین بود که تبحر خاصی در رشته‌های کایت، چتر بازی، سقوط آزاد و فاراموتور داشت که 7 آبان 92 بر اثر سانحه‌ای که در حین آموزش یگان‌های هوایی رخ داد به فیض عظیم شهادت نائل شد.

گفتنی است پیکر این شهید در قطعه پنجاهم شهدای بهشت زهرا (س) با حضور مسئولین لشگری و کشوری به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول