اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار سرپرست بنیاد شهید مطرح شد

تأکید آیت‌الله صافی گلپایگانی ‌بر تکریم خانواده شهداء‌

آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاکید بر تکریم خانواده شهدا گفت:‌ امیدوارم که بتوانید به بهترین وجه ممکن رضایت آنان و آسایش و آرامش آنان را فراهم کنید.

تأکید آیت‌الله صافی گلپایگانی ‌بر تکریم خانواده شهداء‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دفتر آیت الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با توجه به اهمیت و حساسیت خدمت به خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: ارزش کار شما بسیار زیاد است و باید آن را قدر بدانید و فقط با اخلاص و نیت پاک است که می‌توانید این خدمت بزرگ را که ان‌شاء‌الله رضایت خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است انجام دهید.

وی با توجه به اهمیت خدمت به ضعفا و محرومین و کسانی که دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی شده‌اند، بیان کرد: امیدوارم که با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانید گرفتاری‌های که از گذشته برای مردم پیش آمده است، برطرف کرده و همه را در مسیر صحیح و حرکت رو به جلو هدایت کنید.

آیت الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: با توجه به اینکه این عزیزان یادگاران شهدایی هستند که جان شیرین خودشان را برای اسلام و حاکمیت احکام اسلام فدا کرده‌اند، خود این بازماندگان در درجه اول باید راه و هدف شهدا را دنبال کرده و این افتخار بزرگ را برای خودشان حفظ کنند. این عزیزان باید بیشتر از دیگران به احکام اسلام و اهداف والای نظام اسلامی احترام گذاشته و فقط رضایت خاطر آقا امام زمان ارواح العالمین له الفداء را در نظر بگیرند و پیرو واقعی مکتب شهیدان باشند.

وی با توجه به ارزش کاری که برای خانواده‌ جانبازان و ایثارگران انجام می‌شود اظهار کرد: امیدوارم که بتوانید به بهترین وجه ممکن رضایت آنان و آسایش و آرامش آنان را فراهم کنید، که در پیشگاه خداوند متعال ثواب و فضیلت بسیار زیادی دارد.

وی با تسلیت شهادت دادستان زابل اظهار داشت: باید به خطر بزرگی که دشمنان و فرق ضاله‌ برای اسلام و تشیّع دارند و اینکه می‌خواهند به چهره‌ اسلام خدشه وارد کنند،‌ توجه داشته باشیم و مردم را آگاه کنیم.

در این دیدار حجة‌الاسلام و المسلمین شهیدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد شهید ارائه داد و همچنین سلام رئیس جمهور را به ایشان رساند که معظم له نیز با ابلاغ سلام به رئیس جمهور برای موفقیت ایشان در کارهای مهمی که بر عهده‌ گرفته‌اند، دعا کرد.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول