اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح و برنامه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اعلام کرد

نصب بیش از 1900 مخزن زباله گالوانیزه در ارومیه

مدیر طرح و برنامه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بیش از یک هزار و 900 مخزن زباله گالوانیزه در مناطق چهارگانه معابر اصلی و فرعی شهر ارومیه نصب شده است.

نصب بیش از 1900 مخزن زباله گالوانیزه در ارومیه

سعید علی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بودجه امسال سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه 216 میلیارد و 668 میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته یک میلیارد و 496 میلیون ریال به لحاظ مدیریت پسماند پیمانکاران سازمان کاهش داشته است.

وی یادآور شد: به منظور اجرایی کردن سیستم نوین جمع‌آوری و حمل و نقل پسماندهای شهری، این سازمان با برنامه‌ریزی‌ و نیازسنجی و امکان سنجی که در این زمینه انجام داده است با شناسایی و برآورد محل‌های تجمع پسماند در کوچه‌ها و معابر توسط شهروندان اقدام به نصب مخازن گالوانیزه 700 لیتری کرده است.

علی‌زاده ادامه داد: از طریق سیستم مکانیزه توسط ماشین‌آلات جمع‌کننده پرس‌دار اعم از خاور پرس و... در شیفت کاری صبح، عصر و شبانه در مناطق چهارگانه ارومیه فعالیت می‌کنند.

مدیر طرح و برنامه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اعلام کرد: در حال حاضر مخازن گالوانیزه نصب شده در مناطق چهارگانه معابر اصلی و فرعی شهر ارومیه بیش از یک هزار و 900 مخزن است.

علی‌زاده عنوان کرد: آموزش طرح تفکیک از مبدا پسماندهای خشک به روش چهره به چهره در محدوده منطقه سه شهری از خرداد ماه امسال آغاز شده که امید است با ادامه این روند این طرح امسال شاهد پوشش طرح تفکیک از مبدا در کل شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگ و آموزش‌های عمومی در ارتباط با تولید، دفع مواد زائد و ترویج روحیه صرفه‌جویی، بهبود شرایط بهداشتی، کاهش آلودگی‌های ناشی از تولید زباله و حفظ محیط زیست و بهینه‌سازی شیوه‌های جمع‌آوری و حمل و نقل مواد زائد و نظافت شهر از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح تفکیک از مبدا است.

انتهای پیام/61005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول