اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه اداره دامپزشکی اهواز خبر داد

برگزاری کمیته ساماندهی کشتارگاه دام در اهواز

رئیس شبکه اداره دامپزشکی اهواز از برگزاری کمیته ساماندهی کشتارگاه دام در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کمیته ساماندهی کشتارگاه دام در اهواز

رضا اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهداشتی کشتارگاه دام در تضمین سلامت و کیفیت گوشت استحصالی، کمیته ساماندهی بهداشتی کشتارگاه دام شهرستان در محل اداره دامپزشکی اهواز برگزار شد.

وی اضافه کرد: دراین نشست که با حضور فرماندار، شهردار و کارشناسان دامپزشکی صورت گرفت، مباحثی پیرامون نحوه بهره‌برداری نهایی از کشتارگاه صنعتی دام اهواز، مراحل فعال کردن کشتارگاه صنعتی، نحوه به‌کارگیری نیرو در سالن‌های کشتار، برنامه‌ریزی در راستای بسته‌بندی آلایش‌های خوراکی و همچنین آموزش شاغلان در کشتارگاه دام مطرح شد.

رئیس شبکه اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: بیماری‌های دامی مشترک بین انسان و دام، همواره بهداشت عمومی جامعه را تهدید می‌کند و تنها راه جلوگیری از بروز و انتشار آنها فعالیت‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی در دامداری‌ها، میادین دام، کشتارگاه‌های دام و مراکز مجاز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی است.

وی در پایان عنوان کرد: با بهره‌برداری از کشتارگاه صنعتی دام و صنایع جانبی وابسته به آن می‌توان سلامت گوشت و آلایش‌های خوراکی استحصال شده از دام را تضمین کرد.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول