اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

لایروبی 14 دره فصلی حادثه‌خیز در برازجان‌

شهردار برازجان لایروبی 14 دره فصلی حادثه‌خیز در برازجان خبر داد.

لایروبی 14 دره فصلی حادثه‌خیز در برازجان‌

ماشاءالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سیل سال گذشته در برازجان خسارات و تلفات زیادی به شهروندان وارد کرد و شهرداری در سال جاری اهتمام جدی در راستای رفع معضلات و کمبودهای موجود دارد.

وی از لایروبی 14 دره فصلی حادثه‌خیز در برازجان خبر داد و افزود: تا کنون حدود 14 نقطه از دره‌های فصلی لایروبی و پاکسازی شده‌اند و دیگر مسیل‌های فصلی به‌ ترتیب اولویت انجام خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه به‌دلیل بی‌توجهی برخی شهروندان و ریختن زباله‌های خانگی، مصالح مازاد ساختمانی و غیره به درون رودخانه‌های فصلی، این مکان‌ها به محلی مناسب برای رشد میکروب‌ها و حیوانات موذی تبدیل شده که این موضوع سلامت ساکنین آن مناطق را تهدید می‌کند.

وی به دره‌های پاکسازی شده اشاره کرد و گفت: پاکسازی دهانه پل بلوار الفتح، کانال سرپوشیده محله کمال‌آباد از خیابان فرهنگیان تا حومه آرامستان و مسیل جنوبی ایستگاه شماره یک آتش نشانی (جنب زمین آزاد) تا جایگاه سی ان جی شهید کریم آزاد از جمله مواردی است که تاکنون به انجام رسیده است.

احمدی ادامه داد: لایروبی مسیل جنب اداره جهاد کشاورزی در کوی حسین‌آباد تا باغ آران در خیابان هفت تیر، بخش شمالی و جنوبی دره جنب مدرسه وحدت (در کوی علی‌آباد) تا جنب حمام عمومی شهرداری، بخش غربی دره جنب پارک نخلستان در خیابان هفت‌تیر نیز اولویت‌های بعدی به‌شمار می‌رفت که با تلاش کارکنان بخش عمران به اتمام رسیده است.

شهردار برازجان ابراز داشت: ضمن لایروبی مسیل انتهای خیابان فرهنگیان، کار قلوه‌ریزی در پشت دستک پل و اصلاح سنگ جدول این ناحیه نیز انجام شده است.

وی یادآور شد: لایروبی دره کنار میدان گلستان تا خیابان جوان، دره واقع در فاز دو شهرک امام (ره) تا بلوار آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین حد فاصل پل جنب مدرسه وحدت تا پل واقع در انتهای خیابان هفت تیر، پل کنار مدرسه امیر کبیر سابق تا خیابان هفت تیر نیز با تلاش کارکنان عمران شهرداری به پایان رسیده است.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول