اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

کاشت 150 هزار بذر گل در خزانه باغ و گلخانه شهرداری برازجان

شهردار برازجان از کاشت 150 هزار بذر گل در خزانه باغ و گلخانه شهرداری برازجان خبر داد.

کاشت 150 هزار بذر گل در خزانه باغ و گلخانه شهرداری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری برازجان اظهار داشت: مدیریت شهری برازجان برای خدمت‌رسانی به مردم این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

شهردار برازجان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز شهری در گرو همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری است افزود: همکاری شهروندان موجبات بهبود خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی آنها می‌شود.

احمدی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان سازمان پارک‌ها و فضای سبز، تلاش این افراد را در نگهداری فضاهای سبز شهری بسیار خوب ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: پرسنل این سازمان در سه شیفت و به‌صورت 24 ساعته در حال کار و فعالیت هستند که این امر موجب پویایی و نشاط هرچه بیشتر شهر برازجان در زمینه سیما و منظر شهری شده است.

احمدی با اشاره به گزارش مدیرعامل این سازمان گفت: تا کنون کار چمن‌زنی تمامی بلوارها، میادین و پارک‌های سطح شهر انجام و هرس درختان بلوارهای جمهوری اسلامی، شریعتی، جنت،  آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مساوات، 69هکتاری، کشاورز و شهید شاهینی نیز به پایان رسیده است.

شهردار برازجان با اشاره به واکاری نهال کنوکارپوس در تمامی بلوارها و مسیل‌های شهری ابراز داشت: کاشت 150 هزار بذر گل در خزانه باغ و گلخانه شهرداری و کاشت گل در خزانه تمامی پارک‌ها انجام شده است.

احمدی همچنین با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در توسعه فضاهای سبز شهری، اذعان داشت:  با همت مردم و همکاری آنان با مجموعه مدیریت شهری در سال جاری باید سرانه فضای سبز در برازجان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول