اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی از مطالبات مردم است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی از مطالبات تمام آحاد جامعه است.

ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی از مطالبات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز ملی کیفیت، اظهار داشت: لحاظ کردن کیفیت در امر ساخت و ساز از مطالبات تمام آحاد جامعه بوده و توجه به این موضوع از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به روش‌های کارآمد در ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف باید بر لزوم توانمندسازی نیروی انسانی و توسعه سیستم‌های کارآمد بیش از پیش تاکید شود.

محبت‌خواه با بیان اینکه کنترل کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی باید در تمام مراحل پروژه به صورت گام به گام لحاظ شود، ابراز داشت: توجه به کیفیت یک کار تیمی است و به صورت مستمر در حین اجرای پروژه انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: به منظور ارتقای کیفیت پروژه، باید عملکرد به دقت مورد سنجش قرار گیرد و به طور قطع و یقین به آمار و ارقام اطمینان نشود.

وی به ضرورت برنامه‌ریزی در اجرای مدیریت جامع کیفیت اشاره کرد و گفت: پیشگیری، استانداردسازی و خلاصه کردن فرآیندها از جمله مراحل کاری در این زمینه است.

محبت‌خواه اضافه کرد: در صورت طولانی‌ شدن اجرای پروژه‌ها مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای بروز خواهد کرد که توجه به این مقوله نیازمند اتلاف وقت و هزینه خواهد بود.

وی ابراز داشت: ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی باید با مشارکت و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه عملیاتی شود.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول