اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در برازجان

شهردار برازجان از جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در برازجان خبر داد.

جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در برازجان

ماشاءالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان است و برای زیباسازی این شهر تلاش فراوانی انجام شده است.

شهردار برازجان با تشریح عملکرد واحد ترافیک و زیبا سازی برازجان افزود: رنگ‌آمیزی سنگ جدول تعدادی از بلوارهای سطح شهر انجام شده و در فرصت مناسب سایر نقاط شهر نیز رنگ‌آمیزی خواهد شد.

وی ادامه داد: تعمیر و به‌سازی پایه‌های بزرگ پرچم در سطح شهر، جمع‌آوری پرچم‌های رنگی و نصب پرچم‌های مشکی به‌مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از دیگر اقدامات شهرداری در این بخش بوده است.

شهردار برازجان اذعان داشت: نصب تابلوهای اخباری و بازدارنده راهنمایی و رانندگی، اصلاح سرعت‌گیرها و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز نیز بخشی از عملکرد این واحد در چند مدت اخیر به‌شمار می‌رود.

احمدی تاکید کرد: ساماندهی دکه‌های سطح شهر با هدف اصلاح و زیبا سازی مبلمان شهری در حال انجام است و امید می‌رود که با انجام این مورد فرم دکه‌های موجود از حالت ناهمگونی خارج شود.

شهردار برازجان نصب تابلوهای نامگذاری کوچه‌ها و معابر را از دیگر فعالیت‌های این بخش دانست و گفت: با توجه به اینکه تابلوهای نامگذاری تاثیر به‌سزایی در مسیریابی و دسترسی آسان‌تر شهروندان به آدرس‌های مورد نظر دارد، تاکنون بیش از 2 هزار عدد تابلو در ورودی کوچه‌ها نصب شده و در آینده نیز بنا به ضرورت این امر ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: رنگ‌آمیزی و اجرای نقاشی دیواری در زیباسازی سیما و منظر شهری بی‌تاثیر نیست، لکن در مواردی با همکاری کارگروه فرهنگی اقدام به اجرای نقاشی دیواری در نقاط مختلف شهر خواهیم کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد پارک ترافیک، نصب پایه‌های برق در بلوار الفتح و میدان 17 شهریور، احداث نمازخانه و آلاچیق در بوستان‌ها و همچنین نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها از دیگر فعالیت‌های شهرداری در واحد زیباسازی و ترافیک بوده است.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول