اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان خبر داد

میزبانی اصفهان در مسابقات ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

میزبانی اصفهان در مسابقات ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور

الهام صانعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با تصمیم فدراسیون ژیمناستیک، قرار است مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان اصفهان برگزار شود.

وی با بیان اینکه  این مسابقات از 28 آبان‌ماه تا اول آذر در خانه ژیمناستیک اصفهان به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در هر گروه سنی، ورزشکاران شرکت‌کننده در بخش‌های انفرادی، دو نفره، سه نفره و پنج نفره به رقابت خواهند پرداخت.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با بیان اینکه نائب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک و نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در مدت برگزاری این رقابت‌ها در اصفهان حاضر می‌شوند، تأکید کرد: تاکنون 12 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمال افزایش تیم‌های شرکت کننده وجود دارد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با قضاوت 15 نفر از داوران بین المللی این رشته همراه داوری می‌شود و  سه نفر از داوران استان اصفهان نیز در بخش‌های مختلف به قضاوت خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، با حکم فدراسیون ژیمناستیک، الهام صانعی که از داوران بین المللی ایروبیک ژیمناستیک است، مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول