اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف 206 کیلو تریاک و کراک در اصفهان

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و طی 24 ساعت گذشته مقدار 206 کیلو و 450 گرم تریاک و کراک کشف و هفت قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف 206 کیلو تریاک و کراک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبد الرضا آقاخانی با بیان این مطلب اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام" محمد _الف" 27 ساله اهل و ساکن اصفهان اقدام به نگهداری مواد مخدر می‌کند، بلافاصله در این خصوص وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات دقیق و حساب شده با هماهنگی مقام قضایی به منزل نامبرده رفته و پس از دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه وی 182 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر این، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا و نایین استان اصفهان هم در عملیات‌های جداگانه ای 24 کیلو و 250 گرم مواد مخدر را کشف کردند که از این مقدار 14 کیلو و 850 گرم آن مواد مخدر کراک بود.

وی گفت: در این عملیات‌ها یک دستگاه خودروی سواری با دو سرنشین توقیف و چهار مسافر دو دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بودند نیز دستگیر شدند.

آقاخانی افزود: در مجموع عملیات‌های صورت گرفته 206 کیلو و 450 گرم انواع مواد مخدر کشف و هفت نفر نیز در این رابطه دستگیر که همگی آنها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت پلیس در کشف باندهای قاچاق مواد مخدر اطلاعات و گزارش‌های مردمی است گفت: مردم ولایتمدار و امت حزب الله همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به پلیس در انجام ماموریت‌هایش کمک زیادی می‌کنند که جا دارد از همه آنها تقدیر ویژه‌ای داشته باشم.

انتهای پیام/63012/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول