اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

رصد بودجه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شهر اصفهان الزامی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رصد بودجه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شهر اصفهان الزامی است.

رصد بودجه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شهر اصفهان الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عدنان زادهوش ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه امروز مقوله فرهنگ به عنوان دغدغه بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب است، اظهار کرد: امروز مسائل فرهنگی کشور زمین مانده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام افراد خود را فرهنگی می‌دانند و به مباحث فرهنگی علاقه نشان می‌دهند، اضافه کرد: اما کار فرهنگی در کشور متناسب با پیشرفت و ریشه دواندن انقلاب در جامعه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه کار‌ها و فعالیت‌های بسیاری در زمینه مباحث فرهنگی باید صورت می‌گرفته، اما این فعالیت‌ها انجام نشده است، تصریح کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌های بسیاری در زمینه مباحث فرهنگی باید انجام می‌شده، اما این برنامه‌ریزی‌ها نیز صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دستمان از بسیاری از کار‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور خالی است، ادامه داد: دشمن در این برهه زمانی به مبارزات فرهنگی با نظام جمهوری اسلامی ایران پناه برده است و در راستای شکست ایران تلاش می‌کند.

زادهوش با بیان اینکه اما با ایستادگی در مقابل این تهاجمات می‌توانیم دشمن را شکست بدهیم، تأکید کرد: ضربه زدن به ایمان نسل جوان و یا ضربه زدن به حرکت انقلابی عموم مردم به عنوان خسارات ناشی از این تهاجم فرهنگی است.

وی با تأکید بر اینکه بخش عمده فرهنگ همان عقاید و اخلاقیات یک فرد یا یک جامعه است، افزود: رفتار‌های جامعه جزو فرهنگ عمومی بوده و فرهنگ یک ملت برخواسته از عقاید است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه رصد بودجه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شهر امری لازم و ضروری است، متذکر شد: پیش از اجرای هر برنامه فرهنگی و یا اختصاص بودجه برای این برنامه‌ها باید اهداف این برنامه‌ها مشخص شود.

زادهوش در پایان با بیان اینکه اصفهان همواره شهری است که پیشتاز حرکت‌های اصیل فرهنگی و انقلابی است، اظهار کرد: یک برنامه جامعه فرهنگی باید برای جامعه تدوین شود و اجرای فعالیت‌های فرهنگی باید با برنامه در سطح جامعه باید متناسب با این برنامه باشد.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول