اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین:

144 یتیم تحت حمایت 770 حامی

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین گفت: 144 یتیم نیازمند تحت حمایت 770 حامی خیراندیش در شهرستان نمین قرار دارند.

144 یتیم تحت حمایت 770 حامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم‌نژاد عصر امروز در نشست با جمعی از خیرین در نمین اظهار داشت: در مهر ماه سال‌جاری حامیان طرح اکرام ایتام بیش از 110 میلیون ریال به ایتام نیازمند تحت حمایت این شهرستان مساعدت کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 769 حامی به صورت نقدی و جنسی از 144 یتیم نیازمند تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان نمین حمایت می‌کنند.

قاسم‌نژاد در ادامه‌ سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین در اقدامی خداپسندانه یک فرد خیر 144 دست پوشاک و البسه زمستانی را به ایتام تحت پوشش این نهاد اهدا کرد که ارزش ریالی آن بالغ بر 155 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین برای ایتام تحت حمایت اضافه کرد: طرح اکرام سفره‌ با برکتی است که با تأسی از سیره‌ علوی گشوده شده و توانسته تا حد زیادی از مشکلات مادی و معنوی ایتام نیازمند بکاهد.

رشد 38 درصدی مساعدت‌های مردم اردبیل به کمیته‌ امداد 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل نیز از افزایش 38 درصدی کمک‌ها و مساعدت‌های مردم خیر این شهرستان طی هفت ماهه‌ سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته خبر داد.

جلیل قدیمی با اعلام این خبر گفت: در طول این مدت مردم نیک‌اندیش شهرستان اردبیل افزون بر 17 میلیارد و 109 میلیون ریال برای دستگیری از خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد مساعدت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های خیرین در اسرع وقت به دست مستمندان و محرومان رسیده است، اظهار داشت: این مساعدت‌ها بابت کمک هزینه‌های درمانی، تحصیلی، معیشتی، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویی، تهیه‌ جهیزیه و... برای رفاه حال خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به ماه عزاداری امام حسین (ع) و برپایی سفره‌های احسان توسط مردم نیکوکار شهرستان اردبیل تصریح کرد: خیرین در چنین مناسبت‌هایی همچون سال‌های گذشته احسانات و نذورات بیشتری را برای رفع مشکلات محرومان مساعدت می‌کنند.

قدیمی با اشاره به اینکه ماه محرم برای دستگیری از خانواده‌های نیازمند فرصتی مناسب است، خاطرنشان کرد: این نهاد همچنان آماده‌ دریافت مساعدت‌ها، نذورات و احسانات مردم خیر شهرستان اردبیل در ماه محرم است.

انتهای پیام/62003/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول