اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز:

شام سمینار پزشکان مهم‌تر از یتیمان شیراز نیست

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب پرداخت شش میلیون تومان برای هزینه شام یک سمینار به شدت انتقاد کرد و گفت: این پول می‌توانست برای یتیم‌خانه‌ها یا مناطق محروم هزینه شود.

شام سمینار پزشکان مهم‌تر از یتیمان شیراز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا محمدیان امشب در نهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر در مورد طرح مساعدت به سومین کنگره پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق گفت: هر سمیناری که برگزار می‌شود، اسپانسرهایی دارد و خود پزشکان نیز برای شرکت در سمینار ورودی می‌پردازند.

وی افزود: دلیلی ندارد که شهرداری از پول مردم برای یک سمینار هزینه کند و از سوی دیگر چه تضمینی وجود دارد که چند وقت دیگر سمینارهای مغز و اعصاب، روانشناسی، پیوند اعضا و ... تقاضای مشابهی را از شورا نداشته باشند.

محمدیان اضافه کرد: پزشکان قلب درآمدهای روزانه چند میلیونی دارند و دلیلی ندارد پول مردم شهر که می‌تواند صرف یتیم‌خانه و مردم مناطق محروم و صدها گرفتاری دیگر شود هزینه شام سمینار شود.

وی خاطرنشان کرد: من برای جامعه پزشکان بسیار احترام قائل هستم و معتقدم این قشر اگر به جامعه خدمت نکند کشور فلج می‌شود اما ما حق نداریم از پول مردم شهر برای این موارد هزینه کنیم.

محمدیان با اشاره به عدم تصویب طرح انتقال دامداری‌های سطح شهر به مرکز کشتار در خارج از شهر بیان کرد: چند لحظه پیش طرحی به سبب آن که شاید آسفالت معابر آن چند میلیون هزینه داشته باشد رد شد و بعد از آن چند میلیون به شام تعلق گرفت.

به گزارش فارس، پس از توضیحات رئیس شورای اسلامی این شهر مبنی بر اینکه این سمینارها اعتبار شیراز است طرح ارسالی کمیسیون فرهنگی شورا توسط اعضا به تصویب رسید.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول