اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

ایجاد 2200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از ایجاد 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد 2200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: احداث راه و بزرگراه و ایجاد امنیت در جاده‌های استان از اولویت‌های اساسی مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: با تلاش و پیگیری انجام شده، در یکسال اخیر شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی در استان بوشهر بوده‌ایم که این امر موجب تسهیل در رفت و آمد شهروندان و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: احداث روشنایی تونل‌های مسیر جم به عسلویه از جمله اولویت‌های حوزه راه و شهرسازی است که به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

صفایی تصریح کرد: امسال با احداث مسیر بوشهر ـ شیف ـ بندر ریگ و همچنین با تکمیل بزرگراه امام علی(ع) در محور ورودی بوشهر، گامی اساسی در بهبود وضعیت جاده‌های استان برداشته شد که با تلاش دسته‌جمعی به دست آمد.

وی اضافه کرد: تسطیح راه‌های روستایی و بهبود وضعیت جاده‌های اصلی نیز مورد توجه این مدیریت قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از ایجاد 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 2 هزار و 215 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده و به فضل خدا در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر راه‌های روستایی خواهیم بود.

صفایی گفت: در استان بوشهر 922 کیلومتر راه فرعی و 604 کیلومتر بزرگراه داریم که بیش از 400 کیلومتر بزرگراه نیز در دست احداث است.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول