اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

اجازه زوج و فرد شدن جاده کندوان را نمی‌دهیم

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح زوج و فرد کردن جاده کندوان گفت: اجازه زوج و فرد شدن جاده کندوان را نمی‌دهم چراکه این موضوع به نفع مردم منطقه ما نیست.

اجازه زوج و فرد شدن جاده کندوان را نمی‌دهیم

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خواستار پیگیری روند احداث قطعه دو و سه آزادراه تهران شمال شد.

وی افزود: به جای زوج و فرد کردن جاده کندوان بهتر است قطعه دو و سه آزادراه تهران شمال پیگیری شود و به سرانجام برسد که البته این موضوع را به اطلاع وزیر کشور نیز رساندم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که گفته شد که مناقصه این قطعه رعایت نشد و قانونی نبود اظهار داشت: در این باره پیگیری‌ها و مکاتبات لازم را انجام دادم و به وزیر راه نیز اعلام کردم هر چه زودتر قطعه دو و سه آزادراه تهران شمال پیگیری شود.

احمدی‌لاشکی درباره بازپرداخت و جریمه دیرکرد وام زلزله سال 83 اظهار داشت: این وام از ابتدا نیز قرار نبود بلاعوض باشد بلکه تنها یک رقم یک میلیون تومانی بلاعوض بود و مابقی باید بازپرداخت می‌شد.

وی ادامه داد: اکنون به‌دنبال آن هستیم تا جریمه دیرکرد این وام را حذف و بخشودگی آن را بگیریم و مابقی پرداخت شود.

احمدی‌لاشکی به مشکل ترافیکی شهر مرزن‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت دارد برای کاهش بار ترافیکی در شهر مرزن‌آباد که در ایام تعطیلات و حضور مسافران و گردشگران به اوج خود می‌رسد با احداث یک تقاطع غیرهمسطح در مرزن‌آباد برطرف شود.

انتهای پیام/86019/م30/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول