اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس فتای کیش:

اعتماد بی‌‌جا در کیش حساب بانکی یک فرد را خالی کرد

سرپرست پلیس فتای کیش گفت: فردی که با تلفن همراه دوستش با وارد کردن مشخصات رمز عابر بانک خود کارت شارژ خریده بود، بعد از مدتی متوجه شد که حساب بانکی‌اش خالی شده است.

اعتماد بی‌‌جا در کیش حساب بانکی یک فرد را خالی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، محمد ابوالحسنی ظهر امروز در نشستی پیرامون فعالیت‌های پلیس فتای کیش اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای کیش مراجعه و بیان داشت که دارای حساب الکترونیک نزد یکی از بانک‌های کیش است و اخیراً مطلع شده که فرد یا افرادی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در ادامه پرینت حساب شاکی از بانک مربوطه استعلام شد.

سرپرست پلیس فتای کیش خاطرنشان کرد: پس از بررسی پرینت حساب مشخص شد که فردی از طریق خرید تلفن بانک مبالغی از این حساب سرقت کرده و مبالغی را کارت شارژ خریداری کرده است.

این مسئول اضافه کرد: پس از ساعت‌ها کار و تلاش شبانه روزی و انجام فعالیت‌های فنی پلیس فتای کیش، متهم به هویت معلوم با همکاری شاکی شناسایی و مشخص شد که دوست و همکار شاکی است.

ابوالحسنی تصریح کرد: با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس فتا پس از شناسایی متهم، وی احضار و در خصوص بزه ارتکابی از نامبرده تحقیقات انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر موضوع شد و با ارائه ادله و مستندات دیجیتالی به بزه ارتکابی اعتراف کرد که همکار و دوست شاکی است و شاکی در چندین مرحله با استفاده از تلفن همراه وی ، اقدام به خرید شارژ کرده و همین موضوع باعث شده که از مشخصات کارت عابر بانک نامبرده مطلع شود و در طی چند روز اقدام به خرید شارژ به مبلغ تقریبی پنج میلیون ریال کرده است.

سرپرست پلیس فتای کیش در پایان متذکر شد: پس از بازجویی‌های تکمیلی متهم به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/88003/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول