اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منطقه آزاد اروند:

مرز شلمچه در ایام سوگواری امام حسین(ع) 3 روز تعطیل است

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: مرز شلمچه در ایام سوگواری امام حسین(ع) به مدت سه روز تعطیل است.

مرز شلمچه در ایام سوگواری امام حسین(ع) 3 روز تعطیل است

سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: صادرات کالا از طریق مرز تجاری شلمچه به کشور عراق به علت مصادف شدن با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، متوقف شد.

وی ادامه داد: صادرات کالاهای غیرنفتی ایران به عراق از طریق مرز زمینی شلمچه در روزهای دوشنبه 20 آبان و چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان ماه به دلیل مصادف شدن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تعطیل است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این تصمیم در آستانه فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا و به دلیل برگزاری آیین‌های سوگواری و عزاداری در کشور عراق صورت گرفت.

موسوی اضافه‌کرد: هر گونه صدور محموله صادراتی به کشور عراق در روزهای مذکور از طریق مرز شلمچه ممنوع است و در این خصوص به تجار و بازرگانان فعال در مرز شلمچه اعلام شده تا از ارسال محموله‌های صادراتی در این ایام خودداری کنند.

وی خاطرنشان ‌کرد: مرز شلمچه در هفته جاری فقط در روز سه شنبه 21 آبان باز است و آغاز فعالیت مجدد مرز تجاری شلمچه از روز شنبه هفته آینده 25 آبان خواهد بود و بازرگانان دو کشور پس از بازگشایی مرز می‌توانند بار دیگر فعالیت‌های اقتصادی خود را بر پایه رویه‌های قانونی گذشته ادامه دهند.

انتهای پیام/72008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول